Teken aan de wand...(el).

Onderwerpen als varroa, Amerikaans vuilbroed en secundaire infecties bij bijen.
woutDR
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): carnica
Contacteer:

Re: Teken aan de wand...(el).

Bericht door woutDR »

bee-tree schreef: ondanks bijna naakt vóór de volken liggend
op een legermatje om ze te observeren in de zon. .

ik zit gewoon met men kleren aan op een boomstronk naar men bijen te kijken! :be5: ?
helpt ook
bee-tree
Imker sinds: 1965
Aantal volken: 30
Bijenras(sen): Westerwolds landras
Contacteer:

Bericht door bee-tree »

Goede morgen Wout, ik had de volgende reactie van je verwacht: "Nu begrijp ik waarom Nederland
gezakt is onder België op de lijst van economisch nog aardig draaiende landen"

De Belgen, zonder aardgasinkomsten, hebben meer te besteden. Hoe doet jullie regering dat ?

P.S. Wat kost bij jullie imkerhoning, dus honing van de imker uit de buurt en niet van onbekende herkomst ?
Wat kost invertsuiker (in België geproduceerd) de Belgische imker ? Een wat een kilo winkelsuiker ?

Wout kun jij achterhalen of de Belgische invertsuiker gemaakt wordt van bietsuiker of van tarwezetmeel of van
maiszetmeel.

Ik ben elke dag om half zeven uit de veren en actief; zit geen uren achter de krant koffie te slurpen.
Mag ik dan 'n siësta houden, lang uitgestrekt bij mijn werksters in plaats van te luiwammesen op een boomstronk vol mieren ? Zjef
woutDR
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): carnica
Contacteer:

Bericht door woutDR »

De Belgen, zonder aardgasinkomsten, hebben meer te besteden. Hoe doet jullie regering dat ? door NIETS te doen

P.S. Wat kost bij jullie imkerhoning5€/500gr, dus honing van de imker uit de buurt en niet van onbekende herkomst ?5€/500gr
Wat kost invertsuiker (in België geproduceerd) de Belgische imker ?16.75€/14kg Een wat een kilo winkelsuiker ?geen idee

Wout kun jij achterhalen of de Belgische invertsuiker gemaakt wordt van bietsuiker of van tarwezetmeel of van
maiszetmeel.bieten bij Tiense suikerraffinaderij

Ik ben elke dag om half zeven uit de veren en actief; zit geen uren achter de krant koffie te slurpen.
Mag ik dan 'n siësta houden, lang uitgestrekt bij mijn werksters in plaats van te luiwammesen op een boomstronk vol mieren ? dat mag u uiteraard, maar ik heb geen mieren op men stronk
Jelte Pieter Dijkstra
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Contacteer:

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

De Belgen, zonder aardgasinkomsten, hebben meer te besteden. Hoe doet jullie regering dat ? door NIETS te doen
Daar ben ik het niet mee eens. Zo ogenschijnlijk gebeurd er weinig, maar achter de schermen worden er toch belangrijke knopen doorgehakt.

P.S. Wat kost bij jullie imkerhoning5€/500gr, dus honing van de imker uit de buurt en niet van onbekende herkomst ?5€/500gr
klopt. ik vraag echter 4 euro.

Wat kost invertsuiker (in België geproduceerd) de Belgische imker ?16.75€/14kg Een wat een kilo winkelsuiker ?geen idee
Bij sommige winkels 0.84, 0.85 of zelfs 0.89.

maiszetmeel.bieten bij Tiense suikerraffinaderij

Mag ik dan 'n siësta houden, lang uitgestrekt bij mijn werksters in plaats van te luiwammesen op een boomstronk vol mieren ? dat mag u uiteraard, maar ik heb geen mieren op men stronk
JP
Plaats reactie