Als liefhebber van al het moois dat de natuur ons bied, zag ik natuurlijk gelijk een mooie auto staan tussen het groen.
Vriend van mij, groot mazda fan heeft ook de planning zo'n zoom zoom machine te kopen.
Tot zo ver de Mazda:), mooie plek heb je daar. Hoe vaak ga je er kijken?
Kast verplaatst
-
- Imker sinds: 2013
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
- Matts Vos
- Aantal volken: 7
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Kast verplaatst
ik kan hem slechts 1 advies geven: Doe-het-niet! Alleen maar ellende van, zowel met de hermandad als technisch. Tot zover de mazda idd.
Over de bijen:
Nou, wanneer het fatsoenlijk weer is, liefst 20+. In het weekend sowieso
denk zo'n 2 x per week wel.
Verstuurd vanaf mijn Samsung Note 3 met Tapatalk.
Over de bijen:
Nou, wanneer het fatsoenlijk weer is, liefst 20+. In het weekend sowieso

Verstuurd vanaf mijn Samsung Note 3 met Tapatalk.
-
- Imker sinds: 1965
- Aantal volken: 30
- Bijenras(sen): Westerwolds landras
- Contacteer:
Matts, kun jij uitleggen wat de tapa van talk betekent ? Niemand wil het me uitleggen of niemand weet het.
Ik had het een week geleden over sierstrip; ik bedoelde daar de wieldop mee zoals jullie mischien wel
begrepen hebben.
Vanmorgen om 7 uur heb ik in mijn oldtimer Renault rolstoelauto 3 bijenkasten geladen en 2 pallets, 6 dakpannen als verlengstuk
van de vliegplank,10 bakstenen om het dekzeil op de kasten in het veld vast te houden, een steenkruiwagen. enz. Naar het Koolzaad !
Ik heb hem gekocht op advies van schrijvers in 'Bijenhouden' om onze oude rug te sparen. Hij heeft een uitklapbare laadklep.
Bovendien kan met een motortje de achterkant een stuk zakken, enz.
Het probleem is dat ik hem altijd in december moet laten keuren (APK), maar ik val in de nieuwe regeling dat
ik deze oldtimer van 26 jaar niet op de weg mag hebben in december, januari en februari van elk jaar.
Hoe moet ik dat met de APK-termijn regelen ? Jij weet wel 'n antwoord.
p.s. óók dit heeft met bijen te maken. B3
Ik had het een week geleden over sierstrip; ik bedoelde daar de wieldop mee zoals jullie mischien wel
begrepen hebben.
Vanmorgen om 7 uur heb ik in mijn oldtimer Renault rolstoelauto 3 bijenkasten geladen en 2 pallets, 6 dakpannen als verlengstuk
van de vliegplank,10 bakstenen om het dekzeil op de kasten in het veld vast te houden, een steenkruiwagen. enz. Naar het Koolzaad !
Ik heb hem gekocht op advies van schrijvers in 'Bijenhouden' om onze oude rug te sparen. Hij heeft een uitklapbare laadklep.
Bovendien kan met een motortje de achterkant een stuk zakken, enz.
Het probleem is dat ik hem altijd in december moet laten keuren (APK), maar ik val in de nieuwe regeling dat
ik deze oldtimer van 26 jaar niet op de weg mag hebben in december, januari en februari van elk jaar.
Hoe moet ik dat met de APK-termijn regelen ? Jij weet wel 'n antwoord.
p.s. óók dit heeft met bijen te maken. B3
- Matts Vos
- Aantal volken: 7
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Hoi bee, ik denk dat t gewoon de naam is van de app, heb er nooit aandacht aan besteed. Wat betreft de apk, je mag de auto ook eerder keuren, zolang ie maar niet "over datum" gaat, toch?