Jaap, kun je uitleggen hoe jij rabarberblad toepast. Leg je ze in hun geheel gewoon op de raten ? Alleen de bladschijf of ook
de stelen ? Kneus je de bladen vooraf ? Wat doen de bijen er mee ? Ververs je ze om de week ? Hoe lang ga je
er mee door ? Enz. enz. Maakt het ras Rabarber wat uit ? En het ras bijen ? Heb je ter controle een of meer volken
geen rabarberblad gegeven tezelfdertijd als de "Barbertjevolken" ? Hoe veel Varroa' s vallen binnen een week zodra
je begonnen bent ? Wat doe je met de nog levende Varroa"s ?
Het klinkt te mooi om waar te zijn ! Ik had mijn vragen overzichtelijk onder elkaar kunnen zetten, opdat je
er geen vergeet te beantwoorden.
Hans, achteraf gezien kan ik me jouw verbazing voorstellen. Sorry voor m'n misselijke misser.
Wat is anonym ? Ik onderteken met lettertekens en drievoudige figuurtjes die op bee-tree slaan.
Voorbeelden: Bee, B3, Zjef,

Je kunt ze inmiddels dik 400 keer tegenkomen.
Heb jij óók geen vaste woon- en verblijfplaats ? (zie onze profielen). Zjef
P.S. Naast mijn laptop staat 'n klein- beeld T.V. aan. Jaap, 5 minuten geleden heb ik je naamgenoot Sebastiaan Langeveld
een val zien maken. Hij werd aangereden door David de la Cruz die uit de bocht vloog en keihard tegen het wegdek
smakte, waardoor hij zijn sleutelbeen brak en ontzaglijke pijn had en de Tour moest staken.
Sebastiaan heeft de val goed overleefd. Z'n ploeggenoten hebben op hem gewacht.