Drachtkalender uit printen.
Ik ben een beginnende imker die veel op imkerpedia zit.Vooral de drachtkalender heeft mijn belangstelling.
Die zou ik willen uitprinten. Weet iemand hoe dit moet.?????
Drachtkalender Imkerpedia
Moderator: Hans van der Post.
-
- Imker sinds: 2014
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Drachtkalender Imkerpedia
Ik heb de titel gewijzigd in ... Imkerpedia. Dat zal de aandacht van Albert Stoter trekken en hij kan je daar dan bij helpen.
Overigens zie ik op Imkerpedia onder hulpmiddelen "printervriendelijke versie" staan. Wellicht biedt dit een oplossing?
Overigens zie ik op Imkerpedia onder hulpmiddelen "printervriendelijke versie" staan. Wellicht biedt dit een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Samuel Murray
- Imker sinds: 2013
- Aantal volken: 6
- Bijenras(sen): 4x buckfast, 1 x ligustica, 1 x carnica
- Contacteer:
Re: Drachtkalender Imkerpedia
1. Wat is the URL van de drachtkalender? Ik zie namelijk niets op Imkerpedia onder "dracht", "kalender" of "drachtkalender".Eilandspolder schreef:Drachtkalender uit printen.
2. Als je de lijst drachtplanten wil printen, slaan de pagina op als HTML bestand en openen het dan in Microsoft Word. De lijst bevat helaas niet de bloeiperioden.
3. Voor bloeiperioden, zie bijlage.
Als het gaat om de tabel drachtplanten, dan... helaas niet, denk ik. Als ik de tabel printen, zelfs op de printervriendelijke versie, dan print ie alleen de informatie van de eerste ellef planten.Wim Joosten schreef:Overigens zie ik op Imkerpedia onder hulpmiddelen "printervriendelijke versie" staan. Wellicht biedt dit een oplossing?
Samuel
- Bijlagen
-
- drachtkalender.zip
- Drachtplanten volgends bloeiperiode
- (561 Bytes) 401 keer gedownload