Dylan is bezig met het oprichten van een bijen vereniging de "Limburgse Zwarte Bij vzw" in België [waarvan ik nu ook lid van ben] en hij is, op 31 mei is, 's middags, een open deur dag over bijen in het Kasteelklooster Sint-Jansberg te Zelem (Halen België) zie de bijlagebee-tree schreef:.........A propos; Ik heb allang niks meer gehoord van onze imker-ecoloog Dylan. Hij is toch nog niet uitgezongen ? Ik heb iets bijzonders voor hem. In 1994 heb ik met Pinksteren de zeldzame Zevenster bij mij in de buurt ge-herintroduceerd vanuit de omgeving van het "Ielgat" waar voorheen met Pinksteren de "Open dag" was. Het zeldzame plantje was bij mij in de buurt uitgestorven. Ik heb één zode op de juiste plek geplant. Elk jaar heeft het zich bijna één meter uitgebreid. Het staat momenteel in bloei over een oppervlak van 50 vierkante meter.
Ik let op, welke bijen er een bezoek aan brengen..........
Als ik me nog goed herinner, is Dylan bezig met zijn afstudeer project, zodoende dat het wat stil is denk ik.
Wat het plantje betreft daar zou ik ook graag een stekje van willen
?????????? Igor 'Simorsky' en Hans en Roelof,bee-tree schreef:........ Erick,heb jij, behalve over mij, ook wat positiefs te melden over Igor 'Simorsky' en Hans en Roelof ? Doe dat alsnog s.v.p.