honing in Biesbosch
Moderator: Hans van der Post.
honing in Biesbosch
Ik had een aantal kasten in de Biesbosch staan maar vond de oogst tegenvallen. Een klein volk heeft het niet gered, ik denk vanwege wespen. Verder werd er op mijn bijenstand ongeveer 1 bij per minuut weggehaald door hoornaars. Ik heb dat op verschillende dagen en tijden gezien. Het weer was ook niet zo goed. Of zit ik nu mezelf te verontschuldigen en hebben anderen bakken vol honing?
-
Re: RE: honing in Biesbosch
Hoe kwam jij verzeild in de Biesbosch Luuk?Luuk schreef:Ik had een aantal kasten in de Biesbosch staan maar vond de oogst tegenvallen. Een klein volk heeft het niet gered, ik denk vanwege wespen. Verder werd er op mijn bijenstand ongeveer 1 bij per minuut weggehaald door hoornaars. Ik heb dat op verschillende dagen en tijden gezien. Het weer was ook niet zo goed. Of zit ik nu mezelf te verontschuldigen en hebben anderen bakken vol honing?
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Using Tapatalk
- maartenkleijne
- Moderator
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
- sikkie68
- Imker sinds: mei 2015
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): Carnica bastaard
- Contacteer:
Re: honing in Biesbosch
hoi , met n schip. ???? omdat je het over de Waal afzakken hebt
weet niet eens of dat kan .Ik heb weleens zo iets gehoord dat langlang gelee egyptenaren imkerden op hun schepen.
groet sikkie .den haag
weet niet eens of dat kan .Ik heb weleens zo iets gehoord dat langlang gelee egyptenaren imkerden op hun schepen.
groet sikkie .den haag
<to or not to >, dat is de vraag!
Re: honing in Biesbosch
Ik woon vlakbij de Biesbosch vandaar.