Een vriend van mij is 84 en hij werkt nog op deze manierwillem schreef: Tegen de tijd dat jullie tachtig zijn praat je misschien wel anders

Hij reist wel niet meer met zijn bijen. En een volle honingzolder weegt 25 kg, dus waar zit het probleem?
Een vriend van mij is 84 en hij werkt nog op deze manierwillem schreef: Tegen de tijd dat jullie tachtig zijn praat je misschien wel anders
Het nadeel met lange oren is wel dat ook de bakken zwaarder worden omdat de voor- en achterkant van de kast dikker moeten zijn. Of zie ik dat verkeerd?Tieme schreef: Lange oren aan de ramen zijn handig voor het vastpakken. Ramen worden er niet steviger van.
Of net andersom, alles één raammaat, de honingkamermaat. Een heeeeeel groot voordeel. Mijn kasten zijn honingkamer formaat en wil niet anders meer. Ik heb meerdere typen kast geprobeerd en nog steeds in gebruik maar de DBPlus op honingkamers heeft veeel voordelen.joselito schreef:één raammaat kan toch niet bij dadant blatt tenzij je honingzolders gaat maken ter grootte van een broedraam
Vertel eens: wat zijn die voordelen?Ik heb meerdere typen kast geprobeerd en nog steeds in gebruik maar de DBPlus op honingkamers heeft veeel voordelen.
Honingramen kunnen toch ook gewoon 1 voor 1 worden geoogstjoselito schreef:Een vriend van mij is 84 en hij werkt nog op deze manierwillem schreef: Tegen de tijd dat jullie tachtig zijn praat je misschien wel anders![]()
Hij reist wel niet meer met zijn bijen. En een volle honingzolder weegt 25 kg, dus waar zit het probleem?
Hallo JP,Jelte Pieter Dijkstra schreef:Vertel eens: wat zijn die voordelen?Ik heb meerdere typen kast geprobeerd en nog steeds in gebruik maar de DBPlus op honingkamers heeft veeel voordelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten