Uit limburg kerkrade

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Dervedige
Berichten: 3
Lid geworden op: di 15 mar 2016, 20:49
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Uit limburg kerkrade

Bericht door Dervedige » di 15 mar 2016, 21:06

Hallo allemaal. Ik ben Roge uit kerkrade 42 jaar. Gek op bijen sinds mijn jeugd. Nu ik meer rust en minder druk leven heb wilde ik mijn liefde voor de kleine teddy,s met vleugels oppakken.

Ik zou met de basis cursus imker starten in brunssum.. Aangemeld en toen de klap met de motor eronderuit sleutelbeen gebroken. Alles in de soep gevallen, geen cursus ... Geen imker worden pffffff. Nu ik weer goed genezen ben , redelijk stabiel is er geen kans meer om het vak te leren , teminste dit jaar niet. Al die tijd er na toe geleeft en pats ...

Misschien zijn er mensen imkers in de buurt die mij misschien een kans geven om alsnog de basis te leren. Tegen eventueel een vergoeding of een grote tuin ter beschikking van uw bijen 1 kast. Die tuin stel ik graag 1 jaar ter beschikking. Met sleutel voor poort. Er komen nieuwe weide bloemen dit jaar in de tuin. :hive:

Grtzz

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8246
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Uit limburg kerkrade

Bericht door Hans van der Post. » di 15 mar 2016, 22:04

Welkom motormuis. Heb het ook een en ander achter de rug.
Ongetwijfeld zijn er imkers in Kerkrade die dit jaar je van alle kennis van houden van bijen willen voorzien.
!Hans.

Gebruikersavatar
gijs.v
Berichten: 398
Lid geworden op: zo 05 apr 2015, 08:42
Contacteer:

Re: Uit limburg kerkrade

Bericht door gijs.v » wo 16 mar 2016, 06:51

Er zal toch wel ergens een basiscursus starten? Via de site van NBV kan je zier waar nog plek is.


Verzonden met Tapatalk

Dervedige
Berichten: 3
Lid geworden op: di 15 mar 2016, 20:49
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Re: Uit limburg kerkrade

Bericht door Dervedige » wo 16 mar 2016, 06:57

Ja maar niet meer in de buurt. Ik had al gekeken voor een start ergens in limb , en ik zag net dat alles vol zit.

Ik had mij al 1 jaar van te voren aangemeld.. :be3:

Dervedige
Berichten: 3
Lid geworden op: di 15 mar 2016, 20:49
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Re: Uit limburg kerkrade

Bericht door Dervedige » wo 16 mar 2016, 06:58

Hans van der Post. schreef:Welkom motormuis. Heb het ook een en ander achter de rug.
Ongetwijfeld zijn er imkers in Kerkrade die dit jaar je van alle kennis van houden van bijen willen voorzien.

Ik hoop het. Dank voor u bericht.

JackC
Berichten: 689
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 17:10
Imker sinds: 2009
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Eys(gulpen-wittem)Limburg
Contacteer:

Re: Uit limburg kerkrade

Bericht door JackC » wo 16 mar 2016, 09:54

In welk deel van Kerkrade zit je? Misschien kan ik wel iets voor je betekenen. Stuur maar een pb.

groet, Jack

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten