Jette zegt Hoi!

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
JetteMuts
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 02:14
Contacteer:

Jette zegt Hoi!

Bericht door JetteMuts » zo 10 apr 2016, 01:49

Ondertussen stalk ik dit forum al een aantal weken, uit interesse of het wel of niet iets voor mij zou zijn.
Maar om vragen te stellen moest je je toch echt even aanmelden. Dus ook dat netjes gedaan :)

Ook maar aangemeld bij de NBV en ingeschreven voor de cursus: helaas te laat want er staat een wachtrij bij de lokale club, chips!
Maar waar een wil is, is een weg!

Ik ben Mariette, maar de meesten noemen me Jette, 27 jaartjes jong en geboren en getogen in Dronten. Momenteel werk ik als productiemedewerk(st)er, maar heb in 2012 de opleiding Wildlife afgerond in Zwolle. Ik ben altijd gek geweest op diertjes! Mijn grootste interesses liggen hierbij in zeezoogdieren en reptielen. De kleine bij is pas sinds kort écht in beeld gekomen; banen in de opleiding zijn er veels te weinig en ik wil iéts doen. En de bij heeft het al een tijdje zwaar. En honing is lekker. En kaarsen/verzorgingsproducten maken is een grote hobby van me. Dus waarom niet combineren?

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8246
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Jette zegt Hoi!

Bericht door Hans van der Post. » zo 10 apr 2016, 09:17

Welkom Jette. In Dronten zijn beslist imkers kijk of je met iemand mee kunt lopen.
Misschien leest een imker dit en kan het zomaar zijn dat je dat je de komende week bij een bijenvolk staat te kijken. :be2:
!Hans.

roelof1945
Berichten: 639
Lid geworden op: zo 18 sep 2011, 11:56
Imker sinds: 1968
Aantal volken: 9
Bijenras(sen): Ligustica P en F1 F2
Locatie: Dronten
Contacteer:

Re: Jette zegt Hoi!

Bericht door roelof1945 » zo 10 apr 2016, 10:35

Indd. zijn er imkers in Dronten, de verzamel plaats waar de bijenstallen staan is op Dronten Zuid.
Het ligt rechts naast het fietspad richting golfpark in een klein stukje bos.
Bij mooi weer zal je daar vast wel een imker ontmoeten, ook ik ben daar vaak aanwezig.

Tot ziens,
Roel

JetteMuts
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 02:14
Contacteer:

Re: Jette zegt Hoi!

Bericht door JetteMuts » di 12 apr 2016, 01:06

Dank jullie :)
Het zou inderdaad fijn zijn als ik op die manier vast het een en ander in praktijk kan zien (zien en doen is toch makkelijker leren/onthouden dan lezen ;)
)

Ik ken het veldje! :D Loop er geregeld langs maar heb steeds de pech dat er niemand is :(
(ik woon in de flatgebouwen aan de andere kant van t grasveld bij de supermarkt daar :P )

Groetjes,
Jette

Gebruikersavatar
sikkie68
Berichten: 259
Lid geworden op: vr 09 mei 2014, 17:14
Imker sinds: mei 2015
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Carnica bastaard
Locatie: Het Jacobahof, Den Haag en Reeuwijk
Contacteer:

Re: Jette zegt Hoi!

Bericht door sikkie68 » vr 22 apr 2016, 19:17

hoi Jette WELKOM, lijkt me helemaal te gek om die verzorgings produkten te gaan volgen van je ,,,...Toppie
met vriendelijke groeten sikkie uit den haag : :handgestures-thumbupright:
<to :be9: or not to :be9: >, dat is de vraag!

Theo777
Berichten: 347
Lid geworden op: za 26 mar 2016, 14:35
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 6
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Nieuw Buinen (Stadskanaal)
Contacteer:

Re: Jette zegt Hoi!

Bericht door Theo777 » vr 01 jul 2016, 02:16

Hoi Jette.
Welkom hier en geniet vd bijen (straks)
Groetjes Theo

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten