Toch, als je een keertje tijd hebt, een voordracht van Gerhard Liebig bijwonen

Groeten..................
Gerard
Moderator: Hans van der Post.
OK Help ons forumleden uit ons lijden van onwetendheid.Gerard Boswinkel schreef:Hoi Hans,
Toch, als je een keertje tijd hebt, een voordracht van Gerhard Liebig bijwonen![]()
![]()
![]()
Groeten..................
Gerard
Ik heb de presentatie van Gerhard Liebig wel toegestuurd gekregen. Ga er echter geen slides van delen omdat ik daar geen toestemming voor heb. Wel heeft Gerhard Liebig deze onderzoeken in één van de Duitse bijenbladen gepubliceerd. Reactie aangepast door de beheerder met medeweten van de schrijver.Nog steeds praat je alleen maar en laat geen concrete resultaten of meningen zien.
Erik, Gerhard Liebig werkte in die tijd als wetenschappelijk medewerker aan de Landesanstalt für Bienenkundeuniversiteit van Hohenheim. Hij maakt gebruik van de Liebefelder schattingsmethode. Reactie aangepast door de beheerder met medeweten van de schrijver.Als je de grafieken waar je naar verwijst goed bekijkt moeten je een paar dingen opvallen. bv de interval van de schattingsmomenten en de horizontale schaal.
Sorry, ik dacht dat jij ook behoorde tot de groep die vindt dat de bij zes weken leeft. Dan is deze vraag voor Hans van der Post bedoeld die in zijn eerste reactie schreef: 3 weken binnendienst, 3 weken buitendienst.Ik heb beweerd dat de leeftijd van een bij geen vaststaand getal is, maar van een aantal omstandigheden afhangt.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten