Het zorgt voor een onwelkom forum, brengt mythes de wereld in en je slaat daarnaast een modderfiguur.
Daarnaast is de TS er niet mee geholpen.
Moderator: Hans van der Post.
Volgens mij hebben we het hier over Thymovar (actief bestanddeel thymol) en niet over Apivar (actief bestanddeel amitraz)rdeimker schreef: ↑do 08 jul 2021, 10:12
Het wordt wel wat problematisch als jegebruikt, zelf niet weet wat er in het product zit, wel naar de bijsluiter verwijst die je zelf nooit bekeken hebt kennelijk.
Het zorgt voor een onwelkom forum, brengt mythes de wereld in en je slaat daarnaast een modderfiguur.
Geloof mij ....ondergetekende en Ad Staals kijken niet op een bijsluiter om iets te weten of neer te schrijven .
Ai, klopt.tomer schreef: ↑do 08 jul 2021, 11:19Volgens mij hebben we het hier over Thymovar (actief bestanddeel thymol) en niet over Apivar (actief bestanddeel amitraz)rdeimker schreef: ↑do 08 jul 2021, 10:12
Het wordt wel wat problematisch als jegebruikt, zelf niet weet wat er in het product zit, wel naar de bijsluiter verwijst die je zelf nooit bekeken hebt kennelijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Sayenna en 7 gasten