Mijn dahliazaailingen krijgen al enige vorm. Bart deze van u zal ik volgende week zondag meehebben op de plantenruildag in Poeke.Ik hoop jou daar te ontmoeten.
mijn zaailingen zien er nu ook zo uit, zij het met een kleine achterstand, half mei zet u ze buiten? net zoals de knollen die nu in potten zijn geplant zodat ze al een maand vroeger bloeien wanneer ze uiteindelijk buitenstaan
vandaag naar de Oranjerietuin Vordenstein in Schoten geweest, een organisatie van het tijdschrift Groei en Bloei; interessant gezien er heel wat vaste planten en bloembollen werden aangeboden; we konden ook zien waar de bijen opzaten (ruime keuze)
de speciale actie van de dahlia's was daarentegen een beetje overroepen; assortiment, prijs, kwaliteit had ik er toch meer van verwacht
Ja Ambrosius je bent er ook vroeg bij dit jaar,net als ik.[:)] Ik heb terug in ons keuken de vensterbank wat breder gemaakt met een plaat en de eerste bakjes met zaad staan er al 14 dagen terug op.Het is een jaarlijks wederkerend ritueel hier dat gesleur met de zaaibakjes van de keuken naar de serre en omgekeerd.Gelukkig ben ik nog een beetje baas in eigen huis,maar bij de meeste van mijn vrienden pikt hun vrouw dat niet.[;)]