De bijtjes kunnen er zich maar tegoed aan doen.

groetjes
roger
Moderator: maartenkleijne
Bart de Coo schreef:
Leuk dat je hierover begint, Roger.
In mijn tuin staan nu verschillende planten die ik vorig jaar van jou kreeg. De rode vlier doet het prima. Ook de gele budleia gaat als een tierelier. Ook de kerstroos doet het prima. En ook de kleine herfstaster is still going strong. Alleen vraag ik me af waarom die laatste van die lange, over de grond kruipende stengels vormt. Het wordt geen mooie pol, zal ik maar zeggen.
Helaas heb ik de zaadjes van de euryncheum (Als ik het goed schrijf. Het gaat om een distelsoort) niet aan de praat gekregen.
(De honingbrem van Tinus Kolsters trouwens ook niet. Maar een collega-imker wel. Dus ik krijg een paar honingbremmetjes van hem!)
Vraagje, Roger. Wanneer en hoe moet ik de budleia smoeien? En wanneer en hoe moet ik de herfstaster snoeien?
Overigens hoop ik dat dit het begin is van een levendige Nederlands-Vlaamse plantenuitwisseling! [8D]
Groet,
Bart de Coo
m.kolsters. schreef:
Nou Bart we hebben al een volle aanhanger planten uit belgie.
Die roger heeft ons al goed bedeeld met trosbes stekelbes zwarte kat donkere flier kerstroos zaden en ga zo maar door.
Het is al een geweldige weg geef plante dag Nl.[;)][;)] Be.[:I] en dit al een paar jaar.
Tinus Kolsters
't Bakhuis
Beste Tinus,
ik hoop dat de Ned.en Vlaamse imkers in de toekomst nog meer naar elkaar toegroeien.
Dat zou toch mooi zijn als we dat zouden kunnen realiseren, zo grensoverschreidend werken.
groetjes
roger
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast