Punt is namelijk dat m'n volken nu op twee BK's staan. En volgens mij kan de onderste er ondertussen wel weer onderuit..... Daar zit niks in, kan ik die goed schoonmaken om er in het seizoen weer op te zetten.
Vandaar ook mijn vraag....
Moderator: Hans van der Post.
kreydt schreef:
Juist, er zijn biologische fruittelers en biologische fruittelers.
De ene spuit even goed als de courante fruitteler ( en waarschijnlijk méér ) en degene die het maar laten aanwaaien. Van de laatste zijn de vruchten niet toonbaar en geloof het of niet, minder gezond dan bespoten vruchten. ( schimmels, micro-organismen, uitwerpselen van allerhande ongedierte, plant-eigen giftstoffen.... en dan maar smullen van een onbespoten vrucht )
Dirk Blanken schreef:
Ik zie liever een foutje op de appel(schurftplekje) of wat dan ook.
AndreasH schreef:
Wederom, het zijn kennissen met een kleine boomgaard waar perzik, nectarine, pruim en 13 verschillende soorten kersen en 5 verschillende soorten appels in staan. Ze zijn absoluut tegen spuiten en ik zal ze het ook zeker te weten te verstaan geven dat ik m'n bijen niet daar ga neerzetten als ze de spuit ter hand nemen. Daar doe ik het niet voor immers, om m'n bijen te laten vergiften.
AndreasH schreef:
(APENSTAART)jaap,
Eentje maar... Vanwaar de vraag?
martin b schreef:
Je kunt het natuurlijk proberen om je bijen niet met bespuiting in contakt te laten komen, door met de mensen te overlegen waar je ze neer zet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten