Bart de Coo
[/quote]
Dat klinkt mij in de oren als een klassiek reclamepraatje. Wel 600.000! So hee! En hoe zouden de fabrikanten weten welke van die 600.000 stoffen ze nodig hebben? Zou dat allemaal onderzocht zijn? Ik geloof er niks van. Dit is de taal van shampooreclames en antirimpelcremes.
Misschien wel een paar minder

Aldus Unilever of Proctor & Gamble. Let ook op de stijlbloempjes: 'Het ontleed zijn werking.' Ik weet dat het gemeen is om iemand neer te sabelen op grond van zijn taalvaardigheid, maar wie echt iets te melden heeft, vermijdt evidente taalblunders. Daar ben ik van overtuigd. Doorgaans kan het me geen bal schelen hoe iemand schrijft; ik ontcijfer het wel. Ik zal ze ook wel eens bruin bakken. Maar pretenties openen bij mij alle honderd argusogen.
misschien kijk ik teveel reclames en pik ik dit soort dingen op, misschien bemoei ik me teveel met het ontwerpen van folders, maar leg mij dan eens uit hoe propolis werkt en wat het doet?
Dit riekt naar homeopathie en homeopathie is zwendel. Als ik dat goed geraden heb, dan zou dat heel goed kunnen verklaren waarom ze in Wageningen en Den Haag geen zin hadden om mee te werken aan onderzoeken. Ze hebben wel wat beters te doen.
wil je niet tegenspreken, maar nu maak je toch echt een fout. Homeopathie is niet zeer geconcentreerd, maar juist sterk verdund. Dit is dus zeer tegenstrijdig met wat ik zeg. Onze produkten ziujn juist zeer geconcentreerd en daarom heb je weinig nodig en dus zuinig in gebruik. 10 druppels staat gelijk aan een half theelepeltje vol. Deze hoeveelheid heb je nodig voor een liter water.
Het andere product is op basis van 0,5% toevoeging. minder dan met oxaalzuur ( 3%) of is oxaalzuur dan ook homeopatisch?
Fifty million Elvis fans can't be wrong! ronkten de elpee-hoezen vijftig jaar geleden. Straks gaan we nog Michelin-sterren weggeven aan vestigingen van MacDonalds omdat ze zoveel klanten trekken.
Hier raak ik je even kwijt hoor, wat wil je hiermee zeggen?
Ik hoop zo wat meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Nee Ace, dat is u niet gelukt, vandaar mijn chagrijnige reactie. Het spijt me erg, maar dat gedraai om de hete brij werkt mij op de zenuwen en ik krijg de indruk uit de reacties dat ik niet de enige ben.
Je mag Ronald zeggen, geen probleem mee.
[b]Wat wil je van mij concreet horen zonder dat ik gedwongen wordt om te vertellen wat er in zit ?
De policy van de producent is om niet zijn geheimen prijs te geven.( ook ik weet niet alle ins en outs)
Net als Coca-Cola ook niet verteld wat de 7 geheime ingrediënten zijn. Net als de fabrikant van chocomel niet precies verteld wat de chocomel zo romig maakt en zijn goede smaak geeft. Of zijn dat ook alleen reclamepraatjes en smaken alle cola's hetzelfde en is iedere chocoladedrank even romig ?
Of ben je een koffiedrinker en smaa