Forumers,
Vandaag sneeuw,hagel en onweer. In mijn aantekeningen lees ik op 2 februari 2002 de reinigings vlucht, daar lijkt het nu nog niet op gezien de weersomstandigheden. Het zou wel leuk wezen als alle forumers de dag vermelden in deze rubriek wanneer bij hun dit gebeuren optreed, in de voor ons liggende tijd. Geeft dan mooi weer de tijdstippen op diverse plaatsen in Nederland. Nu wil ik de Belgen niet uitsluiten maar die zullen toch wel de eersten zijn, gezien die ook wel halve bijen het luchtruim insturen.
Minne.
Reinigings vlucht
Moderator: maartenkleijne
-
- Contacteer:
- Oude Essink
- Erelid
- Contacteer:
Re: Reinigings vlucht
Hallo Minne,
Vanochtend stond uit de wind het zonnetje op mijn kasten; reinigingsvlucht niet gemerkt; zal ook wel niet want in de wind was het veel te koud; wel stonden er voor de kasten een paar sneeuwklokjes in bloei en waarempel met een enkele bij, die er stuifmeel vond;een half uur later sneeuwde het weer en was het over. zie foto in rubriek algemeen.
hennie oes

Vanochtend stond uit de wind het zonnetje op mijn kasten; reinigingsvlucht niet gemerkt; zal ook wel niet want in de wind was het veel te koud; wel stonden er voor de kasten een paar sneeuwklokjes in bloei en waarempel met een enkele bij, die er stuifmeel vond;een half uur later sneeuwde het weer en was het over. zie foto in rubriek algemeen.
hennie oes