Missen?

Praktijk-onderwerpen.

Moderator: Hans van der Post.

Plaats reactie
Piet Jager
Contacteer:

Missen?

Bericht door Piet Jager »

Ik zie Piet Jager "on line" en wil hem hartelijk groeten; wij hebben jouw bijdragen een tijd gemist
Dag Hennie,

Het doet me goed jou weer regelmatig op het forum te zien en geniet van je prachtige foto's met onderschrift. Zelf doe ik een stapje(?) terug en zal na bijna 800 bijdragen niet meer zo actief aan het forum deelnemen. Het kost me teveel tijd en vooral energie, welke ik momenteel niet meer zo gemakkelijk kan opbrengen. Gelukkig zijn er anderen die het stokje goed overnemen en een meerwaarde aan het forum toevoegen. De zon gaat op en de zon gaat onder, zo is het leven en daar moet je maar genoegen mee nemen. Ik ga nu aan de zijlijn staan.

!Piet
Oude Essink
Erelid
Contacteer:

Re: Missen?

Bericht door Oude Essink »

Oké Piet; het ga je bijzonder!! een enkel keertje zit het er misschien nog wel in en daar zal ik mij op verheugen; ik hield van jouw degelijkheid!.
hennie oes

Afbeelding
marianvoor
Contacteer:

Bericht door marianvoor »

Piet, ga ons alsjeblieft niet verlaten, want ik kan nog niet zonder jou! Ik word al helemaal zenuwachtig van dat bericht.
Volgend jaar wil ik je advies uit bedrijfsmethoden 08/11/2002 "een derde van de honingoogst opleggen en als wintervoorraad teruggeven" opvolgen. Je goede raad zal ik dan beslist nodig hebben. Hartelijke groeten,
Marian

marian voorneman
Hans van der Post.
Moderator
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Contacteer:

Bericht door Hans van der Post. »

Nou Nou, Piet is er nog in levende lijve en hij zal zeker in staat zijn om te antwoorden[:)]
Hans.
DaanL
Contacteer:

Bericht door DaanL »

Piet is er nog in levende lijve en hij zal zeker in staat zijn om te antwoorden
Gelukkig wel. Maar ik zal zijn bijdragen ook zeker erg missen. Piet... bedankt voor alles!

Prettige kersdagen

Daan Ludwig
(Hoenderloo)
Ria van den Berg
Contacteer:

Bericht door Ria van den Berg »

Ook ik vind het jammer Piet, dat je wat minder aktief wilt zijn op het forum. Wie weet komt er deze winter toch een onderwerp naar boven dat zo boeiend is, dat je je er wel mee moet bemoeien. Verder veel plezier met waar je nu je energie in gaat steken !

vanuit de Peace River Vallei, Ria van den Berg
Plaats reactie