Uitgangspunten voor het Imkerforum.

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Hans van der Post.
Moderator
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Contacteer:

Uitgangspunten voor het Imkerforum.

Bericht door Hans van der Post. »

Ik wil nadrukkelijk wijzen op de vette regels. Dit is mijn antwoordt naar Adri kole en Heide Cap
Hans
Op de volgende link is het hele verhaal te lezen.
http://www.bijenhouden.nl/pagina/uitgangspunten.asp

Uitgangspunten voor het Imkerforum:

-Het imkerforum is bedoeld voor een gedachtenwisseling over bijen, bijenhouden en daarmee verwante onderwerpen. Vermijd het vervuilen van het imkerforum door zaken die hier buiten vallen.
-Het imkerforum heeft een realtime karakter. Het is alleen daarom al onmogelijk voor ons om berichten vooraf op hun inhoud te onderzoeken. Bedenk daarom dat de redactie van het foruml niet verantwoordelijk kan zijn voor de inhoud van de berichten. Berichten geven de mening weer van de inzender, en dus niet vanzelfsprekend die van dit imkerforum.
Door van deze service gebruik te maken, stemt een gebruiker ermee in, geen misbruik van het imkerforum te maken door:
-het schenden van relevante wetgeving
-het versturen van materiaal waarop copyright berust, tenzij u over de rechten beschikt.
Bijdragen die beledigend, hatelijk, bedreigend ,seksueel georiënteerd, of privé zijn en of de wet overtreden, worden van het Imkerforum verwijderd. Bij registratie als deelnemer aan het Imkerforum wordt dit uitgangspunt door iedere deelnemer aanvaard. Indien de rubriekbeheerder/redactie vaststelt dat een geplaatst bericht onder een van deze termen valt, danwel niet in overeenstemming is met de omschrijving van de rubriek waarin het bericht geplaatst werd, wordt het verwijderd. Dit wordt de inzender meegedeeld onder verwijzing naar deze regels. Hierover wordt verder geen correspondentie gevoerd.
kole.amj
Contacteer:

Re: Uitgangspunten voor het Imkerforum.

Bericht door kole.amj »

Hans,

Ik heb op dit Forum nog nooit iets gelezen wat niet kon binnen mijn
regels.Bovendien acht ik mij wijs genoeg te reageren en zelfs te stoppen.Teveel gebeurt het dat de beheerder bepaald of iets niet meer past.Ik kan dat wel begrijpen want ik ben pas 1-jaar aktief en de beheerders,mensen van het eerste uur,al langer en hebben ook meer imkerervaring.Voor het doorgeven echter van die kennis moet er toch geaccepteerd worden dat de nieuwkomers maar ook oudgedienden eens
doorzeuren.Ik geniet van de inbreng van Maarten die met zijn woord keus veel respect afdwingt bij mij.
Maar ook vond ik de confrontatie tussen Frans en Hennie schitterend.
Twee rotten op het forum die even tegenoverelkaar kwamen te staan.Jammer dat wij nog steeds niet weten wat er nu verkeerd was aan
het beeld op de foto.
Hans,laat de mensen zich uitspreken.Er zijn meer wegen die naar Rome
leiden en een SLAK kan meer over de weg vertellen dan een HAAS.
Ook zal het je duidelijk zijn dat niet iedere lezer in een stukje
exact leest wat de schrijver bedoel en ook dat is normaal,maar wel eens lastig.
Hans je wees mij op de betekenis van het gebruik van hoofdletters,hebben dikgedrukte letters dezelfde waarde?Persoonlijk
vind ik de originele pagina vriendelijker.

Groet,
A-3
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Alles in hoofdletters schrijven is schreeuwen in internettaal.
Kan erg onbeleefd overkomen.
In jouw geval is het denk ik een beginnersfout.
Vet schrijven is de nadruk leggen, zoals Hans hierboven wilde.

Normaal schrift in berichten heeft ook mijn voorkeur.

groet,
Henk
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Misschien is het voor de rubriekbeheerders nuttig om de faq voor moderators nog eens na te lezen over het sluiten van berichten.
Dan heeft iedereen zijn lesje weer geleerd [:)].

met vriendelijke groet,

Henk
Plaats reactie