Henk,
Bij je ontwerp voor de draaikast moet naar mijn menig een keuze schakelaar die de kast op verschillende toeren kan laten draaien.
Een redelijke snelheid om de honing te slingeren, en een hoge snelheid voor de mijten.
De mijten zullen zich tijden de lagere snelheid vastklampen aan de bijen en daardoor voorkom je het zeven van mijten uit de honing.
En ook ik volg zoals Henny alaaf
Jack
draaikasttekening
- J A Verwijmeren
- Contacteer:
Re: draaikasttekening
Jack,
de (groene) knopjes zitten boven de cijfers. 90° en 45° zijn de standenknoppen, 60 is de knop voor het mijtenprogramma: 60 seconde snel draaien. Zoals al gezegd, het is een prototype, dus nog niet alles is compleet
Groet,
Henk
Aan die vreemde groet van jullie doe ik niet, we houden het rustig hier boven de rivieren.
de (groene) knopjes zitten boven de cijfers. 90° en 45° zijn de standenknoppen, 60 is de knop voor het mijtenprogramma: 60 seconde snel draaien. Zoals al gezegd, het is een prototype, dus nog niet alles is compleet

Groet,
Henk
Aan die vreemde groet van jullie doe ik niet, we houden het rustig hier boven de rivieren.
-
- Contacteer:
Jack,
Hij heeft, denk ik, een beetje moeite om het in het openbaar te doen maar naar verloop van tijd komt het wel in orde.
Kijk maar eens wat hij onder zijn email zette:
Hennie
P.S. sorry voor het posten van deze intieme details Henk.
Henk moet nog even oefenen maar het gaat hem wel lukken.Henk Klok schreef: Aan die vreemde groet van jullie doe ik niet, we houden het rustig hier boven de rivieren.
Hij heeft, denk ik, een beetje moeite om het in het openbaar te doen maar naar verloop van tijd komt het wel in orde.
Kijk maar eens wat hij onder zijn email zette:
Alaaf,Sprots,
Henk
reups!,
Henk
Hennie
P.S. sorry voor het posten van deze intieme details Henk.
Hennie,
deze kast is ook uitermate geschikt om lastige forumprogrammeurs uit het zuiden des lands de kop te wassen!
[:(][}:)][:p][:)]
Groet [^],
Henk
(ik ga 't onderwerp hiermee maar eens afsluiten)
deze kast is ook uitermate geschikt om lastige forumprogrammeurs uit het zuiden des lands de kop te wassen!
[:(][}:)][:p][:)]
Groet [^],
Henk
(ik ga 't onderwerp hiermee maar eens afsluiten)