Gebruikersnaam
-
- Contacteer:
Re: Gebruikersnaam
Ik zou het op prijs stellen dat je bovengenoemde misplaatste verdachtmaking terugnam.
R.
R.
-
Heidecap,
Ik ben het met Romeé eens dat eigennaam
gemakkelijker werkt,zie het ook niet zitten
dat ze zogenaamd nadat iemand uitlogd iets
over dat persoon zegt.Ken haar niet persoonlijk
maar m.i. is zij daar veel te integer voor!!!
mvrgr Frits
Frits
Ik ben het met Romeé eens dat eigennaam
gemakkelijker werkt,zie het ook niet zitten
dat ze zogenaamd nadat iemand uitlogd iets
over dat persoon zegt.Ken haar niet persoonlijk
maar m.i. is zij daar veel te integer voor!!!
mvrgr Frits
Frits
-
- Contacteer:
Thomas,
Na twee dagen niet het forum bezocht te hebben,zie ik dat er een klein stormpje over dit onderwerp"gebruikersnaam "is opgestoken.
Als je voor het bedenken van een andere dan je eigen naam creativiteit moet hebben is mij onbekend.Ik ben wie ik ben en hoef me niet achter iets anders te verschuilen.Het is wel een zwakte bod om dingen die er niets mee hebben te maken er bij te betrekken.
Overigens de namen die ik noemde zijn willekeurig er uitgepikt als voorbeeld.
Minne.
Na twee dagen niet het forum bezocht te hebben,zie ik dat er een klein stormpje over dit onderwerp"gebruikersnaam "is opgestoken.
Als je voor het bedenken van een andere dan je eigen naam creativiteit moet hebben is mij onbekend.Ik ben wie ik ben en hoef me niet achter iets anders te verschuilen.Het is wel een zwakte bod om dingen die er niets mee hebben te maken er bij te betrekken.
Overigens de namen die ik noemde zijn willekeurig er uitgepikt als voorbeeld.
Minne.
Minne,
misschien moet je het forum als een grote stad zien, waar je mensen tegenkomt die je niet kent, en waar je toch iets van een gesprek mee hebt. Je kent ze niet, praat ermee, en diegene waarmee je praat houdt een zekere afstand, maar laat ook ( via z'n uiterlijk bijv.) iets van zichzelf zien. De gekozen forumnaam is de kleding, het uiterlijk. Als je iemand vaker spreekt, vaker op internet tegenkomt, dan leer je hem/haar langzamerhand kennen. Dan kom je meestal ook wel te weten hoe diegene in werkelijkheid heet. Het is dus, volgens mij, (meestal) geen vermomming zoals jij het noemt. Vaak zegt een forumnaam juist iets over de persoon achter die naam, wat je van een (door je ouders gegeven) eigennaam over het algemeen niet kunt zeggen.
Ik ken ook forums waar je een forumnaam kiest en waar je ook nog eens een afbeelding kan kiezen als 'avator' (plaatsvervangend gedaante). Daar is niets mis mee volgens mij.
mooie naam trouwens, Minne.
Groeten,
Henk Klok
misschien moet je het forum als een grote stad zien, waar je mensen tegenkomt die je niet kent, en waar je toch iets van een gesprek mee hebt. Je kent ze niet, praat ermee, en diegene waarmee je praat houdt een zekere afstand, maar laat ook ( via z'n uiterlijk bijv.) iets van zichzelf zien. De gekozen forumnaam is de kleding, het uiterlijk. Als je iemand vaker spreekt, vaker op internet tegenkomt, dan leer je hem/haar langzamerhand kennen. Dan kom je meestal ook wel te weten hoe diegene in werkelijkheid heet. Het is dus, volgens mij, (meestal) geen vermomming zoals jij het noemt. Vaak zegt een forumnaam juist iets over de persoon achter die naam, wat je van een (door je ouders gegeven) eigennaam over het algemeen niet kunt zeggen.
Ik ken ook forums waar je een forumnaam kiest en waar je ook nog eens een afbeelding kan kiezen als 'avator' (plaatsvervangend gedaante). Daar is niets mis mee volgens mij.
mooie naam trouwens, Minne.
Groeten,
Henk Klok
- maartenkleijne
- Moderator
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Nou, volgens mij heeft Henk gelijk. Iemand noemt zich en stelt zich voor zoals ie doet. Mij zegt Heidecap meer dan Thomas, omdat de meeste Thomassen die ik toevallig ken allemaal jongelui uit Polen zijn, en dat is Heidecap typisch niet. Dus Heidecap maar lekker een eind weg, mij spreekt het wel aan!
-
- Contacteer:
Minne betekent in Groningen: 'slechterik'
Heidecap betekent op het forum: Thomas ter Heide uit Capelle aan de Ijssel
A-3 = uiteraard Adrie
Etc. etc.
Maar !Piet = Piet
Heidecap betekent op het forum: Thomas ter Heide uit Capelle aan de Ijssel
A-3 = uiteraard Adrie
Etc. etc.
Maar !Piet = Piet
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
Gjin strieMINNE MINNE!!!!
En dat is Fries!!!
J.P.
Bijgewerkt door - Jelte Pieter Dijkstra op 17/09/2003 22:06:39
En dat is Fries!!!
J.P.
Bijgewerkt door - Jelte Pieter Dijkstra op 17/09/2003 22:06:39
-
Dag Piet,
Is dat uitroepteken wellicht... jouw middelvinger?
Is dat uitroepteken wellicht... jouw middelvinger?
-
- Contacteer:
Mis Frans, je moet de mensen altijd in hun waarde laten.
Jouw volgende vraag zal nu zijn: " .......?"
Mijn antwoord:
Nou gewoon: ! = 'Als puntje bij paaltje komt'
Vgl. Eng. 'When it comes to the point'
!Piet
Jouw volgende vraag zal nu zijn: " .......?"
Mijn antwoord:
Nou gewoon: ! = 'Als puntje bij paaltje komt'
Vgl. Eng. 'When it comes to the point'
!Piet
sorry Minne
we gaan het blijkbaar over jouw naam hebben:
Prisma voornamenboek:
kortweg, Minne komt van Meine, overwegend friese naam, verkorting of vleivorm van namen met mein, uit: "megin", = kracht, sterkte.
Henk
we gaan het blijkbaar over jouw naam hebben:
Prisma voornamenboek:
kortweg, Minne komt van Meine, overwegend friese naam, verkorting of vleivorm van namen met mein, uit: "megin", = kracht, sterkte.
Henk