Dag Jacob,
zo'n brave bij is vast van mij? [:)]
tuter en kwakers
Moderator: Hans van der Post.
- dickvanleeuwen
- Contacteer:
Re: tuter en kwakers
Goedenavond, Jacob,
heb je het over een kunstzwerm (oude moer plus bijen in andere kast onderbrengen) of bedoel je een "broedaflegger" ?
Groeten, Thomas
heb je het over een kunstzwerm (oude moer plus bijen in andere kast onderbrengen) of bedoel je een "broedaflegger" ?
Groeten, Thomas
Het ging om een kunstzwerm. De oorspronkelijke moer was een Carnica F1.
Deze kwam niet van Dick al had het gezien het voorbeeldige gedrag wel gekund!!
Deze kwam niet van Dick al had het gezien het voorbeeldige gedrag wel gekund!!
Jacob, je bent het toch met me eens dat het hoogst ongebruikelijk is dat een kusntzwerm meteen weer zwermgedrag gaat vertonen. Het lijkt erop dat je de oude moer verspeelt hebt ...
- dickvanleeuwen
- Contacteer:
Als een kunstzwerm weinig ruimte heeft zwermt het zo weer.
Beste Thomas,
van een (beleggings)adviseur verwacht ik toch wat meer tact.
"je bent het toch met me eens"
"dat het hoogst ongebruikelijk is"
"je de oude moer verspeelt hebt"
Zo hooggegrepen. Je hoeft je geld hier toch niet mee te verdienen mag ik hopen?
Beste Thomas,
van een (beleggings)adviseur verwacht ik toch wat meer tact.
"je bent het toch met me eens"
"dat het hoogst ongebruikelijk is"
"je de oude moer verspeelt hebt"
Zo hooggegrepen. Je hoeft je geld hier toch niet mee te verdienen mag ik hopen?
Beste Dick,
Misschien dat ik het nog niet goed begrijp.
In jouw profiel kan ik zien dat je al ervaring met koninginneteelt hebt, dus je zult best wel weten waar je het over hebt.
Het lijk me echter zelf een slechte belegging om een kunstzwerm te klein te huisvesten.
Het is toch juist de bedoeling om met een kunstzwerm het natuurlijke zwermen te beperken ?
Misschien dat ik het nog niet goed begrijp.
In jouw profiel kan ik zien dat je al ervaring met koninginneteelt hebt, dus je zult best wel weten waar je het over hebt.
Het lijk me echter zelf een slechte belegging om een kunstzwerm te klein te huisvesten.
Het is toch juist de bedoeling om met een kunstzwerm het natuurlijke zwermen te beperken ?
- dickvanleeuwen
- Contacteer:
Thomas, jij schrijft:
Het lijk me echter zelf een slechte belegging om een kunstzwerm te klein te huisvesten. Het is toch juist de bedoeling om met een kunstzwerm het natuurlijke zwermen te beperken ?
Als je dit bericht nu gewoon op 17 mei had geplaatst dan had ik jou beter begrepen. Maar zie, je hebt ook humor met je "slechte belegging".
Het lijk me echter zelf een slechte belegging om een kunstzwerm te klein te huisvesten. Het is toch juist de bedoeling om met een kunstzwerm het natuurlijke zwermen te beperken ?
Als je dit bericht nu gewoon op 17 mei had geplaatst dan had ik jou beter begrepen. Maar zie, je hebt ook humor met je "slechte belegging".