Ja Ferry ik zei al, het zou kunnen dat ik het helemaal fout hebvolgens mij werken bijen van boven naar beneden

Paul
Moderator: Hans van der Post.
Ja Ferry ik zei al, het zou kunnen dat ik het helemaal fout hebvolgens mij werken bijen van boven naar beneden
Interessant onderwerp maar je zou toch denken dat de bijen in de natuur geen andere optie hebben dan naar beneden bouwen...Paul67 schreef:Verder heb ik ook wel eensWaarom zou dat een goed plan zijn?
gehoord dat bijen geneigd zijn om naar boven toe te werken
Ik heb het dus niet uit de lucht gegrepen allemaal HenkPaul mij hebben ze ook geleerd de onderbak wegnemen en met de kersenbloei weer een bak erop te zetten.
Dag Micaela,Nordic.Mica schreef: Verder:
De bijen van de buurvrouw zijn al volop aan het vliegen maar die van ons hebben we nog niet op pad gezien. Nu blijkt dat we bijen hebben met kleine en misvormde vleugels. Wat kan ik het beste tijdens de voorjaarscontrole doen?
met vriendelijke groet,
Micaela
HalloNordic.Mica schreef: . Nu blijkt dat we bijen hebben met kleine en misvormde vleugels. Wat kan ik het beste tijdens de voorjaarscontrole doen?
Micaela
Even een beginnersvraag, wat zijn klimraampjes?semar schreef:het weghalen van een lege onderbak doe je in maart,
ikzelf (5 mrt),
dat geld natuurlijk alleen voor de volken die je een lege honingbak met een paar klimraampjes
onder de broekbak heb gegeven in het najaar.
Vriendelijke groet
Semar(Dominique)
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 4 gasten