Gewoon stoppen met de hobby waar je van houd, omdat je hellaas alergisch reageert op een bijensteek.
Als mensen met een erge reactie zich zo kunnen helpen en tegelijk een immuniteit kunnen opbouwen, is daar niets mis mee.
MVG Stephan
Moderator: Hans van der Post.
Theo, 's avonds om kwart over negen zitten de bijen dichter bij het ielgat dan 's morgens.Theo777 schreef:Dank dat stelt gerust!
De teller stond op 4, nu op 6.
Nu hebben de dames mij zelf ff geholpen. Misschien iets vinniger geprikt... Ik kreeg gisteravond om 2115 t schuimrubber niet 123 uit t vl.gat vd aflegger. Met kastbeitel gedaan en de dames kwamen er gelijk met velen uitzetten.
Paar meter uit de buurt en toen merkte ik een bij op in mn kap, prik. Gauw diverse meters weg en toen voelde ik een prik in mn arm. Had kap, spijkerjas en habdschoenen aan.
Vanmorgen heel vroeg nogmaals geprobeerd. Pak en beroker aan maar amper nodig. Met kastbeitel in een beweging vl.gat afgesloten en kast mee naar huis....
..
En minder kans op rheumatische klachten volgens sommigen als je ze 'geloven' mag. Zj.Theo777 schreef:Zo, de teller stond nu gisteren op 11 bijensteken, gaat lekker zo.
No 39 te gaan en elke prik geeft minder effect!!!![]()
![]()
Theo777 schreef:Zo, de teller stond nu gisteren op 11 bijensteken, gaat lekker zo.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten