Werkbij / Bijenhuis

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
crunx
Contacteer:

Re: Werkbij / Bijenhuis

Bericht door crunx »

JohanMaas schreef: denk je dat de leden zouden ingestemd hebben als de vraag was geweest of de werkbij het mocht overnemen? Natuurlijk niet. [--]
Je hoeft geen sherlock holmes te zijn om door te hebben dat er ergens iets niet klopt
Tja, "iedereen" stemt nooit in. En als ze dat doen moet je je afvragen of het wel zo'n goed plan is.
Ik heb er geen moeite mee, dat een andere imker-winkel het bijenhuis heeft overgenomen/ in handen heeft.

Ze keken naar het bijenhuis op een financiële manier, dan worden er ook financiële keuzes gemaakt.

Ik vindt het persoonlijk wel een beetje raar dat het nu in handen is van "De Werkbij"; niks tegen die mensen of het bedrijf. Terwijl er over Traay wordt gesproken in alle propaganda... Doet me ergens denken aan onze politiek....

De vraag is; Als de "Het bijenhuis" in handen had moeten blijven van Traay, zou er dan geen bindings-clausule van 5-10 jaar in het overname contract hebben gestaan?! Dat is namelijk niet ondenkbaar / onuitvoerbaar.

Ik hou persoonlijk niet van het achterkamertjes gehandel. Wees dan gewoon open naar je achterban, en licht hun ook gewoon eerlijk in.
Dat je niet meteen alles open en blood op straat gooi snap ik wel, maar als alles rond is.

Het blijft echter toch knullig/ onprofessioneel als je het via een ander te weten moet komen.
Plaats reactie