Hallo allemaal,
Over bijenromans gesproken; ook wel leuk is "The beekeepers pupil" van Sara George. Het is een geromantisseerd verhaal over het leven en werk van Francois Huber
Tieme
Heb je een ISBN nummer??
Hallo allemaal,
Over bijenromans gesproken; ook wel leuk is "The beekeepers pupil" van Sara George. Het is een geromantisseerd verhaal over het leven en werk van Francois Huber
Tieme
tineke w. schreef:Tieme schreef:
Hallo allemaal,
Tieme
Iemand de film Ulee's gold gezien? Ik hoorde er iemand enthousiast over vertellen, maar dat was geen imker. Ik ben wel benieuwd naar een "recensie" van een bijenkenner.
Zo'n boek staat natuurlijk in mijn boekenkast en ik kan je verklappen, dat ook het Bijenhuis het heeft.
een prachtige vertaling van dat inderdaad geweldige boek. Zo'n boek staat natuurlijk in mijn boekenkast en ik kan je verklappen, dat ook het Bijenhuis het heeft.
Ik kan het boek niet vinden in een catalogus; weet je zeker dat het bijenhuis het heeft?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten