Wel of geen linkjes
-
- Aantal volken: 30
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Wel of geen linkjes
zo ontstaan kerkscheuringen buren ruzies.. oorlogen.
Tolerantie ? staat dat nog in onze woordenboeken ?
Dat is mijn mening hierover.
Groet Rene
Tolerantie ? staat dat nog in onze woordenboeken ?
Dat is mijn mening hierover.
Groet Rene
- Gerard van Gastel
- Contacteer:
Of dit met tolerantie te maken heeft........?
Nee, ik denk het niet. Je mag best, nee je móet opkomen voor de normen en waarden die je hanteert, en wat dat betreft heeft Albert helemaal gelijk.
Is het niet wat provocerend om gewoon door te gaan met die bepaalde linkjes terwijl er duidelijk irritatie door ontstaat? Stop er dan toch mee.
Zo werkt het averechts volgens mij.
Nee, ik denk het niet. Je mag best, nee je móet opkomen voor de normen en waarden die je hanteert, en wat dat betreft heeft Albert helemaal gelijk.
Is het niet wat provocerend om gewoon door te gaan met die bepaalde linkjes terwijl er duidelijk irritatie door ontstaat? Stop er dan toch mee.
Zo werkt het averechts volgens mij.
Interne delete functie of is het gebrek aan interesse? en wat zou je daar nou van willen leren?D jeugd van tegenwoordig heeft een sterke interne delete-functie en alles wat ze niet interesseert zien ze ook niet. (Tot spijt van de leraren!) Wij kunnen daar wat van leren
Beste allemaal,
Na lang aarzelen wil ik toch even reageren op dit topic.
Ik ben het volkomen eens met Albert de Wilde,wat Willem doet vind
ik ronduit provocerend.Ook zijn weerwoord getuigt van weinig tact!
Jammer dat hij het forum voor zulke dingen mis-ge-bruikt!
Met vr. gr.
Aro
Na lang aarzelen wil ik toch even reageren op dit topic.
Ik ben het volkomen eens met Albert de Wilde,wat Willem doet vind
ik ronduit provocerend.Ook zijn weerwoord getuigt van weinig tact!
Jammer dat hij het forum voor zulke dingen mis-ge-bruikt!
Met vr. gr.
Aro
- martin b
- Imker sinds: 1976
- Aantal volken: 20
- Bijenras(sen): buckfast-bastaars
- Contacteer:
We kunnen er lang en breed overschrijven, maar door de verschillende meningen, is het moeilijk om hier uit te komen. Iedereen is vrij om te schrijven, op dit forum met of zonder link, wat hij/zij wil, gelukkig.
Toch wil ik een voorstel doen, plaats alleen een link als dat aan de orde is. Een mooi voorbeeld er van geeft Alber Wilde, er wordt wat gevraagd over solitairbijen. Hij geeft daar antwoord op, en voor meer info zet hij er een link bij. De link heeft duidelijk wat te maken met het onderwerp, de vraagsteller (en andere) kunnen dan hun kennis uitbreiden over dit onderwerp.
Laten we dit forum niet vertroebelen met discussies, die niets met imkeren te maken hebben.
Laten we blij zijn met dit forum, waar we onze gedachten, vragen, ideeën en kennis met elkaar kunnen delen.
Het gaat tenslotte over de leuke hobby die we hebben, Bijen.
martin
Toch wil ik een voorstel doen, plaats alleen een link als dat aan de orde is. Een mooi voorbeeld er van geeft Alber Wilde, er wordt wat gevraagd over solitairbijen. Hij geeft daar antwoord op, en voor meer info zet hij er een link bij. De link heeft duidelijk wat te maken met het onderwerp, de vraagsteller (en andere) kunnen dan hun kennis uitbreiden over dit onderwerp.
Laten we dit forum niet vertroebelen met discussies, die niets met imkeren te maken hebben.
Laten we blij zijn met dit forum, waar we onze gedachten, vragen, ideeën en kennis met elkaar kunnen delen.
Het gaat tenslotte over de leuke hobby die we hebben, Bijen.
martin
- Gerard van Gastel
- Contacteer:
Dat vind ik nou prima oplossing!Toch wil ik een voorstel doen, plaats alleen een link als dat aan de orde is. Een mooi voorbeeld er van geeft Alber Wilde, er wordt wat gevraagd over solitairbijen. Hij geeft daar antwoord op, en voor meer info zet hij er een link bij. De link heeft duidelijk wat te maken met het onderwerp, de vraagsteller (en andere) kunnen dan hun kennis uitbreiden over dit onderwerp.
- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Zolang er op die linkjes geklikt wordt (en dat wordt er) blijken ze in een behoefte te voorzienGerard van Gastel schreef:
Is het niet wat provocerend om gewoon door te gaan met die bepaalde linkjes terwijl er duidelijk irritatie door ontstaat? Stop er dan toch mee. Zo werkt het averechts volgens mij.
Je kunt er niks meer van leren, daar zijn we al niet meer toe in staat (zei de oude l*l van 38, ik kan het een beetje). Maar jongeren zullen wel moeten, voor hen is het bittere noodzaak dat ze onder het tv-kijken hun mail checken, msn reply-en en tergelijk hun (huis-)werk doen. Als ze die selectie niet als tweede natuur zouden kunnen maken zouden ze verzuipen in de info-stress. De veranderende samenleving is er één waarin multitasking normaal is. Snel selecteren en onbelangrijke zaken overslaan is er één van. Halsstarrig vasthouden aan oude waarden creëert een ontoegankelijke subcultuur. Dat is denk ik één van de redenen waarom het jongeren nog moeilijker wordt gemaakt om te gaan imkeren en waarom de behoefte aan andere fora groter kan worden.Gerard van Gastel schreef: Interne delete functie of is het gebrek aan interesse? en wat zou je daar nou van willen leren?
--
Mvg Jeroen van Tol
http://www.bijentuin.nl
http://www.imkervereniging-zuidflevoland.nl
Even zien of ik dit snap...dus omdat ik alles lees over bijen en dus ook ieder forum over dit onderwerp vind jij dat ik storend gedrag vertoon en dat ik verwerpelijk lage fansoensnormen heb... Dat vind ik op mijn beurt schandalige conlusies en daar zou je je voor moeten schamen.wilde schreef:Het gaat eigenlijk niet over een paar linkjes. Daar kan ik best mee leven. Het onbehoorlijk gedrag van de betreffende forumdeelnemer stoort mij veel meer. Dit linken naar zijn forum is gewoon 'not done'. Gelukkig heb ik een enkele medestander, want ik verbaas me erover dat men dit zo gemakkelijk opneemt. Het is storend gedrag dat niet getolereerd zou moeten worden. Zijn forum en de betreffende deelnemers zullen navenate eigenschappen en kwaliteiten hebben door dit gedrag normaal te vinden. Wie zich daar thuisvoelt moet er vooral blijven. Mijn stijl is het niet. Ik ga liever om met personen die fatsoensnormen wat hoger in het vaandel hebben staan....als iets je irriteert lees er dan overheen...
Groet, Albert
Beste Pim123, ik heb zo'n bruin vermoeden dat je het inderdaad niet snapt.pim123 schreef: Even zien of ik dit snap...dus omdat ik alles lees over bijen en dus ook ieder forum over dit onderwerp vind jij dat ik storend gedrag vertoon en dat ik verwerpelijk lage fansoensnormen heb... Dat vind ik op mijn beurt schandalige conlusies en daar zou je je voor moeten schamen.
Groeten, Willem
Dat zou kunnen, maar het staat er wel ...
Zo ontstaan er oorlogen [:(!] of kopen we een JSFpim123 schreef:
Dat zou kunnen, maar het staat er wel ...

Groeten, Willem