meer suggesties dan die ik al heb gegeven heb ik niet. Ik zou zeggen : lees ze nog eens

Moderator: Hans van der Post.
Heb je die vraag moet ik wel of niet bestrijden aan de "enkele imkers" gesteld? Zou me dan daar aan houden.johan schreef:vandaag nog met enkele imkers gesproken. algemeen beeld: broednesten zijn nog zeer klein. dit omwille van de koude nachten. ook de komende dagen worden nog verre van warm.
meer suggesties dan die ik al heb gegeven heb ik niet. Ik zou zeggen : lees ze nog eens
Voordat je daaraan begint, lees eerst dit artikel: http://library.wur.nl/ojs/index.php/bij ... 2163/11666Arie75 schreef:Is het nog wijs om het broed eruit te doen? Daarmee dus een hoop mijten weg te gooien?
Om direct antwoord te geven. Niet wijs.Arie75 schreef:Is het nog wijs om het broed eruit te doen? Daarmee dus een hoop mijten weg te gooien?
Dat zou ik dus niet doen, in geen gevalErikS schreef: - veeel voorraad geven als het kan. (ben zelf volken verloren (aan varroa) dus voerramen over die ik "hergebruik").
Joselito heb je dit uitgeprobeerd? voerramen hergebruiken? ik wel meerdere jaren geen dode of zwakke volken. Kom niet met tegen argumenten van een of ander instituut (laboratorium proeven) hebben we in de praktijk niets aan .joselito schreef:Dat zou ik dus niet doen, in geen gevalErikS schreef: - veeel voorraad geven als het kan. (ben zelf volken verloren (aan varroa) dus voerramen over die ik "hergebruik").
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten