Waarschijnlijk wel maar mijn geduld was opAlex Mönch schreef:Gelukkig is er in Nederland voldoende uitstekend Buckfast materiaal te krijgen![]()
Need i say more ?

Waarschijnlijk wel maar mijn geduld was opAlex Mönch schreef:Gelukkig is er in Nederland voldoende uitstekend Buckfast materiaal te krijgen![]()
Need i say more ?
Zo denk ik er ook over.Alex Mönch schreef:En dat je afhankelijk bent van koninginnetelers is helemaal niet erg....zelfs erg gemakkelijk....zij doen het moeilijke werk
Ik ben onlangs de film maar eens wezen kijken op YouTube (The Monk And The Honeybee). Voor een jonkie als ik (kan ik dat eindelijk ook weer eens ergens zeggenJaap v.Popering schreef:Dat ging goed tot er op een vereniging zich een buckfast ( koninginnen )teler melde met een ras welke haast van een grasveld honing kon verzamelen . Deze was regelmatig te gast op de Buckfast abby bij Broeder Adam . Deze is zelfs mee naar de ;Kilimanjaro geweest om de zwarte bij op te halen .
Ok dit kan ik ontzenuwen. Mijn naam komt in Nederland ongeveer 350 keer voor van de meeste ben geen familie.Nu ben ik al aardig off topic en wordt het zelfs een beetje roddelen, maar ik vroeg me gewoon af of die meneer Van der Zee in het filmpje gerelateerd was aan Romée van der Zee, die tegenwoordig zoveel voor de bijen doet?
Ik denk dat het langzaam zo gegroeid is en dat ze nooit hadden kunnen denken dat het zulke proporties zou aannemen.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Leuke film. Wist niet dat het bestond. Ga binnenkort alle afleveringen bekijken.
Blijf me toch verbazen dat die man zoveel buiten het klooster mocht van zijn abt. Het zal tot zijn goddelijke taak hebben behoord.
Dat denk ik ook. Zelf in de meest progressieve ordes is dat niet gebruikelijk.Ik denk dat het langzaam zo gegroeid is en dat ze nooit hadden kunnen denken dat het zulke proporties zou aannemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten