Mijn volken zijn heel groot en vol bijen

vr. gr.
Moderator: maartenkleijne
Ik heb 5 kleinbladige lindes staan die zijn in 2013 geplant. Ze waren toen een meter of 2,5 hoog en nog niet erg dik. Tot op heden hebben die nog nooit gebloeid (ten minste: ik heb het niet gezien). Die gaan dus als ze wat ouder worden wel bloeien, lijkt me? Hoe oud of hoe groot moeten ze zijn alvorens ze bloeien?Jelte Pieter Dijkstra schreef:
Zelfs de vroegste kleinbladige linde bloeit hier nog niet!!
Heb ook in 2013 (of 2012) 5 lindes gezet van zelfde grootte als jouw, zijn nu 6 a 7 meter. 4 van de 5 staan vol bloemen. De vijfde een enkele bloem.Bmans schreef:Ik heb 5 kleinbladige lindes staan die zijn in 2013 geplant. Ze waren toen een meter of 2,5 hoog en nog niet erg dik. Tot op heden hebben die nog nooit gebloeid (ten minste: ik heb het niet gezien). Die gaan dus als ze wat ouder worden wel bloeien, lijkt me? Hoe oud of hoe groot moeten ze zijn alvorens ze bloeien?Jelte Pieter Dijkstra schreef:
Zelfs de vroegste kleinbladige linde bloeit hier nog niet!!
Zijn dit dan ook kleinbladige lindes? Bij mij staan ze niet helemaal in de volle zon, er staan ook enkele grotere elsen in de buurt.mick schreef:
Heb ook in 2013 (of 2012) 5 lindes gezet van zelfde grootte als jouw, zijn nu 6 a 7 meter. 4 van de 5 staan vol bloemen. De vijfde een enkele bloem.
Yep, staan wel goed in de zon.Bmans schreef:
Zijn dit dan ook kleinbladige lindes? Bij mij staan ze niet helemaal in de volle zon, er staan ook enkele grotere elsen in de buurt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten