Ik wil er alleen mee aangeven dat in mijn optiek synthetische gewasbescherming niet automatisch leidt tot een beter of economisch interessanter produkt Jaap.Velen beweren dat dit dus wel zo is.
Ik heb denk ik wel heb geüit wat ik wou,op mijn eigen manier van benaderen zoals er van mij verwacht wordt.
We blijven vrees ik van overtuiging verSCHILLEN en ik stop met reageren,omdat ik denk dat het anders wat een zinloze wellus/nietus discussie wordt en daar wil ik mijn tijd niet aan verspillen.
Hahaha,waarschijnlijk zijn 2 planeten waar je tussen zou mogen kiezen DE oplossing.
Ik hoop dat we in alle redelijkheid verder op dit forum nog onze kennis en ervaringen nog mogen delen Jaap.
Jaap, twee jaar terug hebben consumentenorganisaties steekproeven uit de super gehaald waarbij bij 5% grote normoverschrijdingen te zien waren, sommige regelrecht gevaarlijk. Sindsdien zijn er niet echt verbeteringen geweest in de controles, eerder minder dan meer.
En over opdringen, ik dring niemand wat op, maar mijn leefomgeving wordt wel aangetast.
Ik weet natuurlijk niet over welke producten ,en land van herkomst jij spreekt ??
Wanneer men hier een vers product aan wil bieden wordt er een dag of acht voordien een monster gestoken , wanneer dit niet binnen de normen is en jij je product toch aanbied wordt het op jou kosten vernietigd .
Het was niet mijn bedoeling om op biologische producten of gewasbescherming te wijzen , maar een mogelijk simpele oplossing aan te wijzen zie onderstaande klacht en advies