Hans van der Post. schreef:Ja ik heb een kast, tweede hans

Hans van der Post. schreef:Ja ik heb een kast, tweede hans
Kan ik dit als een conclusie van Romme aan de lijst van factoren van de oorzaken die zij in de loop der jaren aangedragen heeft toevoegenbee-tree schreef: .. Er schijnt een milieufactor te zijn, waar we geen vat op hebben, namelijk het zomerweer dat de laatste 7 jaar geen echt zomerweer was,
waardoor het ontstaan van veel winterbijen ver onder de maat bleef, met als gevolg uitgedunde en op sterven na
miserabele volkjes.
Je mag dat ook op mijn mail zetten ; javpopering@gmail.combee-tree schreef:
P.S. Ik heb een zinnebeeld klaar liggen van de 'Bende van 24' die ten strijde moet trekken tegen milieumisstanden die
de overschrijding van 10 procent bijensterfte veroorzaken.
je mag het ook mij sturenbee-tree schreef: [............]P.S. Ik heb een zinnebeeld klaar liggen van de 'Bende van 24' die ten strijde moet trekken tegen milieumisstanden die
de overschrijding van 10 procent bijensterfte veroorzaken.
Toevallig sinds 2006, alles moet blijkbaar zijn tijd hebben voor het doordringt.bee-tree schreef:Er schijnt een milieufactor te zijn, waar we geen vat op hebben, namelijk het zomerweer dat de laatste 7 jaar geen echt zomerweer was,
waardoor het ontstaan van veel winterbijen ver onder de maat bleef, met als gevolg uitgedunde en op sterven na
miserabele volkjes.
In 2005-2006 was ik in de gelegenheid om veel imkersituaties te bekijken. Ik heb daar lessen uit getrokken en neergepend in een dossiertje (het staat nog steeds bij de downloads ' bijensterfte ').bee-tree schreef:Bedoel je dat jij de oorzaak van grotere sterfte al 7 jaar aan stuifmeelgebrek toegeschreven hebt,
niet alleen in de zomer, maar ook in het voorjaar, zodat er te weinig goede winterbijen waren en
in het voorjaar te kleine volksaanwas ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten