ja, ziet er wel heavy uit.

ja, ziet er wel heavy uit.
Ziet er heel erg goed uit, naar die computer koelvinnen ben ik benieuwd hoe je dat constructief gaat doen, en wat het effect op de koeling dan is. lijkt me i.i.g. een prima idee in combinatie met computer fans dan.wijnand schreef:Ben ook effe bezig geweest paar weekjes stoeien maar dan heb je ook wat een pers , nu nog koelers (computervinnen) op de bovendek en onder op de plaat voor afkoeling ben er achter gekomen dat de plaat snel warm werd maar das geen probleem , weer effe prutsen ....
en ieder zijn eigen merk ....EIGEN UITVINDING.... en er is altijd wel wat van te zeggen hoe men de eigen creaties ontwikkeld of bouwt ik vind het altijd weer heerlijk hoe men bezig is !
En voordelen zijn je ziet bij anderen ook bepaalde ideeén !
die je ook gebruiken kan in je eigen ontwerp
groetjes wijnand
Hennie...wijnand schreef:Dhr Kroese
Die 1 component siliconen heeft een huidje na 20 Min staat in de beschrijving.de silicone kit wat ik heb gebruikt is ruiten kit http://webshop.kitcentrum.nl/user/file/ ... s_komo.pdf ...en dan in worst.
waar heb je mee ontvet? Volgens de beschrijving hecht jouw siliconen ook goed aan metaal na ontvetten dan. Dat kon ik in mijn product nergens lezen. Maar ik neem aan dat er wel niet zoveel verschil inzit.ik heb aluminium traanplaat van 4 mm en de tranen op de kitkant gerealiseerd goed schuren en ontvetten en de kanten die geen mag hebben in vet zetten ( plakt niet ).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten