Alvast bedanktsemar schreef:......... zal in het weekend foto's maken, dan kun je het beter zien........

Alvast bedanktsemar schreef:......... zal in het weekend foto's maken, dan kun je het beter zien........
klopt dat had ik al geschreven:reynaersalbert schreef:Trespa is een product dat ook wel in de bouw wordt gebruikt, is dan ook in alle opzichten een goed product.
Alleen vrees ik dat trespa niet geschikt is voor het vervaardigen van bijenkasten vanwege het gewicht.
Erick schreef:.......De kast is een eenmalig ontwerp [voorbeeld was een Simplexkast] want eerlijk gezegd is hij erg zwaar geworden.........
ik vroeg:bee-tree schreef:Je vraagt, of ik meer typen blokken in gebruik heb, dan degene die ik in de vorige reactie beschreven heb..............
anders geformuleerd: heb jij meerdere blokken per kast met vlieg openingen in verschillende maten , dus één blok met een opening van, bijvoorbeeld, 10 cm lengte en een ander blok met een opening van, bijvoorbeeld, 20 cm lengte voor één en de zelfde kast?Erick schreef:.............Heb je meerdere blokken per kast om de vliegopening te verkleinen?...........
Een ornithologische fout? nee, niet gezienbee-tree schreef:P.S. Er zit 'n ornithologische fout verborgen in mijn vorige bijdrage. Ik hoop dat je hem er alsnog uit kunt halen...........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten