Artistieke impressies
- apiario
- Imker sinds: 1976
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Artistieke impressies
Beste Hugo,
Er is nog een plaatje van die strekking
Ik zal proberen dat terug te vinden. Het symboliseert de snelle uitwisseling van gegevens over de hele
wereld of je er altijd wat mee kan is een tweede, maar de mogelijkheden zijn er
Je kunt in een achteraflokaaltje best les geven in bijenhouden.maar vermeld wel dat er meer
is in de wereld. Kijk eens naar Ria van de Berg en Arno en Arjen of het je buurman is of iemand die 14000km verderop woont het maakt niet uit.
Daarbij komt wel of je je informatie kwijt wil,of met de gedachte rond loopt dat jij het allen weet.
Zo ben ik me ook wel bewust dat wanneer ik een aquarelletje op het web zet het in princiepe vogelvrij is geworden.
Maar als er mensen zijn die er van genieten dan ben ik er al blij mee.
Met groet
Bertus
P.S. Wat zouden de bezwaren zijn van een internetcursus bijenhouden?
Er is nog een plaatje van die strekking
Ik zal proberen dat terug te vinden. Het symboliseert de snelle uitwisseling van gegevens over de hele
wereld of je er altijd wat mee kan is een tweede, maar de mogelijkheden zijn er
Je kunt in een achteraflokaaltje best les geven in bijenhouden.maar vermeld wel dat er meer
is in de wereld. Kijk eens naar Ria van de Berg en Arno en Arjen of het je buurman is of iemand die 14000km verderop woont het maakt niet uit.
Daarbij komt wel of je je informatie kwijt wil,of met de gedachte rond loopt dat jij het allen weet.
Zo ben ik me ook wel bewust dat wanneer ik een aquarelletje op het web zet het in princiepe vogelvrij is geworden.
Maar als er mensen zijn die er van genieten dan ben ik er al blij mee.
Met groet
Bertus
P.S. Wat zouden de bezwaren zijn van een internetcursus bijenhouden?
- Oude Essink
- Erelid
- Contacteer:
Bertus als jij zorgt, dat ze niet groter dan zo'n 50kb op internet staan, zal menigeen ervan genieten, maar kan niemand er iets mee beginnen; voor foto's, goede afdrukken etc. is zo'n bestand veel te klein.een aquarelletje op het web zet het in princiepe vogelvrij
hennie oes, die vreugde aan jouw aquarellen beleeft![:)]
Het contact van een mentor die bij de aspirant imker komt kijken of hem/haar voordoet hoe je moet handelen. Een cursus aquarelleren via internet zal ook weinig zoden aan de dijk zetten als het op practische adviezenaankomt.P.S. Wat zouden de bezwaren zijn van een internetcursus bijenhouden?

- apiario
- Contacteer:
Ja,.......daar zit wat inals het op practische adviezenaankomt.
Apisticus-dag in Munster: voordracht "Internet-Lernprogramm fur Imker"P.S. Wat zouden de bezwaren zijn van een internetcursus bijenhouden?
Prima toch voor de theorie.
En de praktijk in de praktijk.
Groeten, willem
x
- apiario
- Contacteer:
Zie je nou wel, dus toch.
- apiario
- Contacteer:
WinterWerk
Om deze tijd van het jaar zit ik meestal in de W.W
De meiden zitten thuis zonder werk, de mannen zie je niet die hebben vaak het loodtje
gelegd.Ook voor "harremaijesteid" is het een rustige tijd, dus wat doe je dan? Je gaat met de W.W aan de slag. Amsterdam wil af van "Het zogenaamde raamwerk." Ik ben er niet voor. Je moet het op peil houden.Anders zit je de komende zomer met je handen in het haar.
Vandaar deze kriebel.
Bertus

De meiden zitten thuis zonder werk, de mannen zie je niet die hebben vaak het loodtje
gelegd.Ook voor "harremaijesteid" is het een rustige tijd, dus wat doe je dan? Je gaat met de W.W aan de slag. Amsterdam wil af van "Het zogenaamde raamwerk." Ik ben er niet voor. Je moet het op peil houden.Anders zit je de komende zomer met je handen in het haar.
Vandaar deze kriebel.
Bertus
Deze is ook schitterend. Te koop?
- apiario
- Contacteer:
Nou ,Ja, nu nog even niet. Soms weet ik het ook niet.Het is straks ook wel aardig om de hele serie nog eens te bekijken. Maar van de andere kant we bekijken hier al zoveel. Ruim 900 etsen van heel Nederland. Soms is het ook erg makkelijk. In Brasil beheers ik niet het Portugees. Maar met een etsje van een Hollandse molen in de hand kom ik daar ,waar ik wil.Ik had er zo,n 30 mee genomen.Er is niet veel meer over.tineke w. schreef:
Deze is ook schitterend. Te koop?
Geniet er maar van.
Bertus.
Een rage is nu.
http://www.wieringagraphics.nl
http://www.apiarioflorin.com.br (Fotogalerie)
Dank voor de links, die ook weer teruglinkten naar het Forum. Er ging een wereld voor me open, emoticons schieten hier te kort. Dus maar een uitroepteken!
- apiario
- Contacteer:
Goedemorgen allemaal,
Hier en daar zijn de eerste kerstgroeten alweer over het forum en daar buiten, uit gestrooid. En ja ik sluit me daar maar bij aan.
Prettige feestdagen en een bijenjaar waarvan je later kan zeggen ik heb er van genoten.
Bertus
Hier en daar zijn de eerste kerstgroeten alweer over het forum en daar buiten, uit gestrooid. En ja ik sluit me daar maar bij aan.
Prettige feestdagen en een bijenjaar waarvan je later kan zeggen ik heb er van genoten.