Henk. namens de deelnemers.

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Romée van der Zee
Contacteer:

Henk. namens de deelnemers.

Bericht door Romée van der Zee »

Aan Bertus (apiario) heb ik gevraagd of hij een aquarel zou kunnen maken voor de vrouw en kinderen van Henk Klok die aan hen overhandigd zou kunnen worden namens de deelnemers en bezoekers van Bijenhouden.nl. Bertus liep al met het plan rond om een aquarel te maken en dit leek hem een goed initiatief. Ik stelde hem voor een rekening te openen zodat diegenen die dat willen een bijdrage kunnen leveren. In eerste instantie was Bertus daar wat verlegen mee, maar ter bestrijding van de onkosten voor lijst e.d kon hij het wel accepteren.
En zo zal het gaan. Inmiddels heeft Bertus foto's toegestuurd gekregen van de Amsterdamse Hortus, waar Henk zijn bijen staan.
Wie mee wil doen aan dit initiatief kan een bedragje overmaken op postgiro 2014686 tnv Romée van der Zee te Tersoal, onder vermelding van 'Bijdrage aquarel'
Romée van der Zee
Contacteer:

Re: Henk. namens de deelnemers.

Ik kreeg van een Belgische deelnemer de vraag naar IBAN nummer en BIC code om onnodige kosten bij het overmaken te besparen. Hieronder volgen de gegevens.

Postbank N.V.
Foreign Operations
Po Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands

De BIC-code van Postbank is: PSTBN L21
IBAN nummer is NL18PSTB0002014686
Romée van der Zee
Contacteer:

Beste mensen,

Bertus Wieringa heeft de aquarel voltooid en verzonden naar de vrouw en kinderen van Henk. Het is stemmig beeld van de standplaats waar Henk zijn bijenvolken had staan, de Amsterdamse Hortus Botanicus.

Afbeelding

Bedankt Bertus, bedankt al diegenen, die een bijdrage hebben overgemaakt. Het is een warme herinnering geworden.

Romée
Romée van der Zee
Contacteer:

Beste mensen,
De mooie aquarel van Bertus is bij het gezin van Henk aangekomen. Zij vroegen mij om jullie hun dank over te brengen. De aquarel zal zijn plaats krijgen in hun woning. Een blijvend aandenken aan de imker en webbeheerder die Henk geweest is.
Goed dat jullie je betrokkenheid op deze manier getoond hebben.
Romée
Plaats reactie