Dames en heren,
Mochten jullie interesse hebben in leuke wetenschappelijke artikeltjes, dan kan er een hoop gevonden worden via de volgende link.
http://www.edpsciences.org/journal/inde ... 2=archives
Prettige kerst,
Tieme
Lezen in kerstvakantie
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Re: Lezen in kerstvakantie
Goh, mooi man. Misschien wel een van de allerinformatiefste bijensites op het net. Alleen, het zijn wetenschappelijke publicaties. Ik heb het gratis toegankelijke stuk over koninginnegelei (nov/dec 2006) precies drie alinea's volgehouden en toen zat ik te knikkebollen. Veel leesplezier Tieme![:p]
Zelf ben ik begonnen aan 'De bij' van Beatrice Wilson. Daar is op dit forum terecht al eens eerder reclame voor gemaakt - ik geloof door Hennie Oude Essink - en daar gooi ik nog maar eens een schepje bovenop: lezen dat boek! Ik geloof dat ik het wel eens bij het Bijenhuis heb zien liggen en mijn vader kwam er laatst mee aanzetten en die had het uit een of andere ramsjbak gevist.
Andere leestips?
Groet,
Bart
Zelf ben ik begonnen aan 'De bij' van Beatrice Wilson. Daar is op dit forum terecht al eens eerder reclame voor gemaakt - ik geloof door Hennie Oude Essink - en daar gooi ik nog maar eens een schepje bovenop: lezen dat boek! Ik geloof dat ik het wel eens bij het Bijenhuis heb zien liggen en mijn vader kwam er laatst mee aanzetten en die had het uit een of andere ramsjbak gevist.
Andere leestips?
Groet,
Bart
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer: