Een dezer dagen houdt het piepkleine verenigingetje Dieren een ALV en dan willen wij het graag hebben over een reglement voor de mensen die hun bijen op onze verenigingsstand hebben staan. Eén afspraak is er gelukkig al: een gezamenlijke zomerbestrijding na het afnemen van de zomerhoning. Die zit in de knip.
Heeft er iemand een exemplaar van zijn vereniging rondslingeren op zijn pc? Als je dat even zou willen knippen en plakken, dan zou je ons daar een groot plezier mee doen. Bedankt alvast!
Groet,
Bart
Reglement verenigingsstal gezocht
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Re: Reglement verenigingsstal gezocht
En wat gaan jullie dan "bestrijden" als de zomerhoning binnen is 
FF serieus, lijkt me een goed plan om afspraken te maken. Bij roverij wordt de verstandhouding moeilijk. Je zult er maar een knoeier bij hebben die lekke voerbakken heeft. Ga zo maar door.
Belangrijker nog is dat je met gelijkgestemde bent.
Ik ben nog maar een aantal jaar imker maar wat me meteen opviel is dat imkers nogal eigenwijs zijn (ikke niet hoor
)

FF serieus, lijkt me een goed plan om afspraken te maken. Bij roverij wordt de verstandhouding moeilijk. Je zult er maar een knoeier bij hebben die lekke voerbakken heeft. Ga zo maar door.
Belangrijker nog is dat je met gelijkgestemde bent.
Ik ben nog maar een aantal jaar imker maar wat me meteen opviel is dat imkers nogal eigenwijs zijn (ikke niet hoor

groet,
Peter
Peter
- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Reglement verenigingsstal gezocht
Hallo Bart.
Kijk op: http://www.bijenverenigingbeilen.nl/
Klik dan op reglementen.
Ik heb 'm ook in Word. Ik stuur je deze toe.
Kijk op: http://www.bijenverenigingbeilen.nl/
Klik dan op reglementen.
Ik heb 'm ook in Word. Ik stuur je deze toe.
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim