Er is een leuk (alweer) sterk verouderd boekje verschenen:
Stuifmeelwinning vandaag. Bernd Dany.
Ook ik heb in een grijs verleden stuifmeel gewonnen. Is leuk en productief, maar ook arbeidsintensief. Zoals andere mensen al zeiden ondergewaardeerd in Nederland.
Dit jaar ga ik opnieuw stuifmeelvallen gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek.
jp
stuifmeelval
Moderator: Hans van der Post.
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: stuifmeelval
Goededag imkers in Holland,
Vanuit Brasil ben ik twee weken in Holland op bezoek, net fris van het vliegveld kon ik het niet late nom een blik te werpen op het imkersforum. Effe voorstellen voor de nieuwkomers op het forum. Mijn naam is Arno, bijenkweker in Brasil, hebben 150 bijenkasten waarvan 100 direct en indirect betrokken bij de stuifmeelproduktuktie.
Kijk gerust op onze site:apiarioflorin.com.br, zit sinds enkele maanden een fraaie 'galeria de fotos'
Vanuit Brasil ben ik twee weken in Holland op bezoek, net fris van het vliegveld kon ik het niet late nom een blik te werpen op het imkersforum. Effe voorstellen voor de nieuwkomers op het forum. Mijn naam is Arno, bijenkweker in Brasil, hebben 150 bijenkasten waarvan 100 direct en indirect betrokken bij de stuifmeelproduktuktie.
Kijk gerust op onze site:apiarioflorin.com.br, zit sinds enkele maanden een fraaie 'galeria de fotos'