Ik heb er geen probleem mee als mensen onder pseudoniem of met alleen voornaam registereren.
Ik heb zelf mijn volledige naam opgegeven, juist omdat ik het wel geinig vind dat mensen die mij in ander verband kennen mij dan opeens als imker kunnen googlen, hoewel.....
Zoekmachines worden trouwens veelal op het forum geweerd omdat ze veel bandbreedte pikken. Als je 'LWPISA' en 'bijen' intoetst krijg je niet een reeks forumbijdragen te zien.
Gluren ..... bahhhhhhhh !
- maartenkleijne
- Moderator
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Gluren ..... bahhhhhhhh !
Els,
Ik vind dat we de mogelijkheid van anoniem inloggen niet moeten uitschakelen. Men moet de mogelijkheid hebben om te kunnen schrijven zonder dat heel het internet weet dat je online bent.
Ik wil wel eens kijken of we voor anoniem ingelogde gebruikers het bekijken van de status van anderen kunnen uitschakelen. Want als je zelf onzichtbaar wilt zijn dan hoef je ook niet naar anderen te gluren [:)]
groet,
Hennie
Ik vind dat we de mogelijkheid van anoniem inloggen niet moeten uitschakelen. Men moet de mogelijkheid hebben om te kunnen schrijven zonder dat heel het internet weet dat je online bent.
Ik wil wel eens kijken of we voor anoniem ingelogde gebruikers het bekijken van de status van anderen kunnen uitschakelen. Want als je zelf onzichtbaar wilt zijn dan hoef je ook niet naar anderen te gluren [:)]
groet,
Hennie
-
- Contacteer:
Re: Gluren ..... bahhhhhhhh !
Hennie, alvast bedankt dat je dit wilt proberen.