Wat iedereen ook zegt over het hoe en wat en het werken van het forum, ik denk dat we met recht trots kunnen zijn op het forum, of, ook niet onterecht "ons " forum. Iedereen lijkt persoonlijk bij elkaar betrokken en daarom vind ik dat we kunnen spreken over ons forum. We hebben zeer veel kennis in huis, en wat er ook over gezegd word(ik wil hiermee geen oude koeien uit de sloot halen)een redactie die erg druk voor ons is.
Ik stuurde gisteren een foto naar de fotohelpdesk, na iets meer dan 3 stond mijn foto, uitvergroot en wel in mijn bericht.
Ik hoop dat we nog lang van het forum genieten kunnen en de wijze imkers onder ons nog lang mee blijven doen.
Hulde aan het forum, de redactie, maar ook zeker niet onterecht, aan te deelnemers.
Het forum.
- maartenkleijne
- Moderator
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Het forum.
Heel goed gezegd Daan!!
Er zijn wel een momenten geweest dat ik dacht: 'het lijkt alsof we bijna zijn uitgesproken', maar dan kwamen er steeds weer nieuwe vragen op en nieuwe antwoorden, en vooral nieuwe mensen die geheel nieuw licht en info vermochten brengen.
Ik ben vooral ook blij met onze Belgische vrienden met hun rijke inbreng en taal. En de harde kern die meeestal met een H begint.
Er zijn wel een momenten geweest dat ik dacht: 'het lijkt alsof we bijna zijn uitgesproken', maar dan kwamen er steeds weer nieuwe vragen op en nieuwe antwoorden, en vooral nieuwe mensen die geheel nieuw licht en info vermochten brengen.
Ik ben vooral ook blij met onze Belgische vrienden met hun rijke inbreng en taal. En de harde kern die meeestal met een H begint.
- apiario
- Imker sinds: 1976
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Het forum.
hoi Maarten
HaHo vertelde me kort geleden dat( krijg nou wat weer een H) het soms zo jammer is ,de discussie na een paar reachtie al uit gesproken raken. Terwijl er veel meer in zou kunnen zitten. Vandaar dat ik ook de laatste tijd geprobeerd heb het wiel draaiende te houden,en mijn bijdrage soms met zin maar misschien ook wel met "veel onzin" en die onzin leid dan vaak weer tot reactie. En zo hoort het. Want wees eerlijk als we op dit forum alleen maar lezers hebben is het gauw ter ziele
HaHo vertelde me kort geleden dat( krijg nou wat weer een H) het soms zo jammer is ,de discussie na een paar reachtie al uit gesproken raken. Terwijl er veel meer in zou kunnen zitten. Vandaar dat ik ook de laatste tijd geprobeerd heb het wiel draaiende te houden,en mijn bijdrage soms met zin maar misschien ook wel met "veel onzin" en die onzin leid dan vaak weer tot reactie. En zo hoort het. Want wees eerlijk als we op dit forum alleen maar lezers hebben is het gauw ter ziele