Zijn we nu idd onderdeel van de NBV of worden we alleen gesponsord??www.bijenhouden.nl Aanvullende informatie over bijenhouden, onderdeel van NBV
jp
Zijn we nu idd onderdeel van de NBV of worden we alleen gesponsord??www.bijenhouden.nl Aanvullende informatie over bijenhouden, onderdeel van NBV
Hoi Romee (, Hans en anderen)Ik heb, zoals jij weet, lang gedacht dat die 2 met elkaar zouden moeten integreren. Ik ben daarover van gedachten veranderd. Beide vervullen naast elkaar een functie, en een integratie zou geen meer-, maar minderwaarde opleveren.
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening en die van anderen.
Nu dit heb ik sinds een week geleden ook gezien!Romée van der Zee schreef:
Nog een toevoeging. Bij het registreren verklaart iemand zich akkoord met enkele uitgangspunten. De uitgangspunten van het forum, waar jij terecht naar verwijst Hans, komen daar echter niet mee overeen. Dat kan eigenlijk niet. De tekst van de forumregels zou de registratietekst zo snel mogelijk moeten vervangen.
Romée
ICR, beefriendsprojecten: http://www.beefriends.org
Dat het imkerforum weinig NBV-identiteit heeft vind ik begrijpelijk en ook terecht, omdat er niet alleen "NBV'ers" deelnemen! Er zijn ook veel mensen van andere bijenhoudersverenigingen bij aangesloten, en vooral ook vanuit het buitenland zijn er deelnemers en ingeschreven forumleden; canada, belgië, amerika, noem maar op. Dus de blik mag van mij iets wijder blijven dan vanuit midden-holland alleen.Romée van der Zee schreef:
In de praktijk zijn er nu 2 websites, bijenhouden.nl met een algemeen karakter en weinig NBV identiteit en daarnaast bijenhouders.nl, een uitgesproken verenigingssite. Ik heb, zoals jij weet, lang gedacht dat die 2 met elkaar zouden moeten integreren. Ik ben daarover van gedachten veranderd. Beide vervullen naast elkaar een functie, en een integratie zou geen meer-, maar minderwaarde opleveren.
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening en die van anderen.
Romée
Helemaal mee eens.Astrid Schoots schreef: Dat het imkerforum weinig NBV-identiteit heeft vind ik begrijpelijk en ook terecht, omdat er niet alleen "NBV'ers" deelnemen! Er zijn ook veel mensen van andere bijenhoudersverenigingen bij aangesloten, en vooral ook vanuit het buitenland zijn er deelnemers en ingeschreven forumleden; canada, belgië, amerika, noem maar op. Dus de blik mag van mij iets wijder blijven dan vanuit midden-holland alleen.
Een soepele samenwerking echter is prima, bijv. met betere of actievere stroomlijning (linken) in het delen van informatie en archief. Maar eigenheid, ook in de lay-out, is verfrissend en zal elkaar niet verzwakken, integendeel.
Astrid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten