Besten,
Ik probeer de nieuwe rubriek 'Cinematheek' te starten met een paar links naar mooie films. De Duitse site
http://www.iwf.de/iwf/do/mkat/listing.a ... tr=Imkerei
heeft zoals je zelf kunt zien een paar prachtige. Ik heb er een paar van gezien en de een is nog mooier dan de ander.
Maar hoe open ik ze?
Ik zie ergens staan dat ik die films kan bestellen. Maar ik weet zeker dat ik die film over de Lüneburger Heide gewoon op diezelfde site ooit een heb zitten bekijken, zonder te betalen.
Wat is het geheim?
Groet,
Bart
Films op IWF openen
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
- martin b
- Imker sinds: 1976
- Aantal volken: 20
- Bijenras(sen): buckfast-bastaars
- Contacteer:
Re: Films op IWF openen
bart klik de film aan die je zien wilt, je krijg dan de volgende pagina. rechts op de pagina staat DEUTSCHE VERSION of ENGLISCHE VERSION kies er een uit, klik dan op high en windos media player start van zelf op en je kunt de film zijn, hoop dat je er uit komt. Zo niet proberen we wat anders.
martin
martin
- Bart de Coo
- Moderator
- Contacteer:
Als ik op de volgende pagina 'deutsche Version, high' klik, dan vraagt ie of ik hem wil opslaan. Dat doe ik dan. Vervolgens zegt mijn computer dat ie niet weet met welk programma hij de film moet openen en of ik een lijst wil langslopen met programma's die daarvoor geschikt zijn. Wat heel soms wel eens wil helpen, is om vervolgens naar 'deze computer' te gaan en het opgeslagen bestand op te zoeken. Dan wil de computer er zelf wel eens het geschikte programma bij vinden. Maar ook dat loopt dood.
[:(!]
Bart
[:(!]
Bart
-
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 25
- Bijenras(sen): Bastaart / Buckfast
- Contacteer:
Wanneer je high kiest, zie je een klein fragment met hoge (goede) resolutie.
Maar, wanneer je low kiest krijg je de hele film te zien in een minder goede resolutie. Als je de laatste in goede resolutie wilt zien, moet je de film kopen.
Maar, wanneer je low kiest krijg je de hele film te zien in een minder goede resolutie. Als je de laatste in goede resolutie wilt zien, moet je de film kopen.
- Bart de Coo
- Moderator
- Contacteer:
Gelukkig! Het lukte, zodra ik klikte op 'Quicktime, Low'. Ik had ze gewoon even langs moeten lopen. Het beeld is klein, onscherp en schokkerig, maar meer dan voldoende.
Bedankt!
Bart
Bedankt!
Bart