Hallo Romee en anderen,
Ik heb mijn bericht even hergestructureerd, want ik had verkeerde dingen opgeschreven. Het onderste blijft nog wel representatief;
Ik vind uberhaupt het zoeken naar berichten lastig. Neem bijvoorbeeld dat bericht over die 'tite
Ik zoek, ik zocht, ik heb nog niet gevonden.
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Ik zoek, ik zocht, ik heb nog niet gevonden.
Hallo Jelte Pieter,
Je hebt dat bericht niet gevonden omdat het niet bewaard is. De discussie over iemand die zich met een bepaalde titel presenteert heeft plaatsgevonden en is afgesloten. Voor het bewaren van berichten geldt dat ze moeten gaan over bije
Je hebt dat bericht niet gevonden omdat het niet bewaard is. De discussie over iemand die zich met een bepaalde titel presenteert heeft plaatsgevonden en is afgesloten. Voor het bewaren van berichten geldt dat ze moeten gaan over bije
-
- Contacteer:
Jelte Pieter en anderen,
Ik weet toch nog een zoekmogelijkheid, die ik zou kunnen toevoegen. Met de huidige uitgebreide zoekmogelijkheden kan het hele Imkerforum doorzocht worden. Eigenlijk zou ik willen dat de hele site van bijenhouden.nl doorzocht zou
Ik weet toch nog een zoekmogelijkheid, die ik zou kunnen toevoegen. Met de huidige uitgebreide zoekmogelijkheden kan het hele Imkerforum doorzocht worden. Eigenlijk zou ik willen dat de hele site van bijenhouden.nl doorzocht zou
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
Perfect Romee!
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar dat doe ik binnenkort.
Zo zie je maar weer. Gelukkig dat mijn opmerking toch nog vruchten heeft afgeworpen!
J.P.
Edited by - Jelte Pieter dijkstra on 10/09/2001 20:58:57
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar dat doe ik binnenkort.
Zo zie je maar weer. Gelukkig dat mijn opmerking toch nog vruchten heeft afgeworpen!
J.P.
Edited by - Jelte Pieter dijkstra on 10/09/2001 20:58:57