foto's uploaden
-
- Contacteer:
Re: foto's uploaden
Ik heb inderdaad en foto van me gezien van een comtoisedetail dus er schijnt toch 'ergens' iets van me te staan 

- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Één foto was gelukt zag ik. Ik zie dat je het nu met attachments hebt gedaan. Mooier zou zijn als je ze via de homepage als afbeelding ging plaatsen. Zou je nog een keer willen proberen volgens deze instructies?
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Bart de Coo
- Moderator
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor mekaar. Duister hoor. Dat kan toch niet zo ingewikkeld zijn? Ik ben gewoon ingelogd op de homepage. Ik load een foto up, geef het ding een titel en er gebeurt niets. Je kijkt tien keer rond of je niks over het hoofd ziet, je schuift eens wat met je muis, probeert te snappen wat er staat, klikt eens wat aan, en zo is het al tien keer gegaan, in de hoop dat je op een dag opeens ziet wat er mis gaat. Ligt dit aan de software? Of kunnen daar wat wijzigingen in aangebracht worden, zodat iemand zonder jarenlange vooropleiding het ook bergijpt? Zeer frustrerend. Mag ik je vanavond anders even bellen, Wim?
Groet,
Bart
Groet,
Bart
- apiario
- Imker sinds: 1976
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Hoi Bart,
Kan met je mee voelen.
Je krijgt er wat van. Ik heb nu een andere browser er op gezet en......... floep het gaat prima.
misschien eens proberen gewoon twee op de hardeschijf.
Bertus
Kan met je mee voelen.
Je krijgt er wat van. Ik heb nu een andere browser er op gezet en......... floep het gaat prima.
misschien eens proberen gewoon twee op de hardeschijf.
Bertus
voor lezing angelose/geafrikaniseerde bijen
- Wim Joosten
- Erelid
- Contacteer:
Vanavond komt me niet uit. Morgenavond wel.Bart de Coo schreef:Mag ik je vanavond anders even bellen, Wim?
Groet,
Bart
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Wim Joosten
- Erelid
- Contacteer:
Bart de Coo schreef:Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor mekaar. Duister hoor. Dat kan toch niet zo ingewikkeld zijn? Ik ben gewoon ingelogd op de homepage. Ik load een foto up, geef het ding een titel en er gebeurt niets.
Heb je daarna ook geklikt op:
upload
Back to:
Last added
En daarna het adres kopiëren?
Zie: http://www.imkerforum.nl/phpbb/viewtopi ... 59&t=23980
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Bart de Coo
- Moderator
- Contacteer:
Je ziet, ik heb de moed niet opgegeven. 't Is dat ik niet zo van tv-kijken hou. Ik zit alweer best een tijdje te pielen.
Ik ontdekte dat er ergens met kleine lettertjes, in het buitenlandse kompjoeterbargoens, een mededeling stond dat mijn foto te groot was. Ik naar Mijn Afbeeldingen, foto verkleind. Ook dat moet je maar weten. Vervolgens opnieuw geüpload. Joh, hij doet het. Maar nu? Nu moet die foto nog in een bericht. Ik klikte intuïtief op 'foto uploaden' terwijl ik dat natuurlijk niet wilde; ik had dat net gedaan. Ik wilde namelijk een geüploade foto plaatsen, maar goed. Daarna ging ik naar de map 'Bart de Coo' (Hoe komt die daar? Heb ik die aangemaakt?) Dat werd ook weer pielen en rondklikken. Verder weet ik nu dat je, volkomen logisch, niet op 'img' moet klikken, maar het complete adres moet knippen en plakken en anders niets.
Ik sla nog een hele hoop duisterheden en omslachtigheden over. Dus om een lang verhaal kort te maken, kan dit niet duizend keer simpeler? Of gaan Wim en Jeroen daar niet over? Ik heb sinds een paar weken een iPad. Dat ding snap je binnen 24 uur. In ieder geval zou er een printbare handleiding moeten komen die je naast je beeldscherm kunt leggen. Die handleiding zal wel erg dik worden, vrees ik.
Ik hoef niet te bellen, Wim. Evengoed bedankt.
Groet,
Bart
Ja, je kunt de ipad ook gebruiken om foto's te uploaden! maar dat gaat dan wel op dezelfde manierBart de Coo schreef:Ik heb sinds een paar weken een iPad. Dat ding snap je binnen 24 uur.

- Wim Joosten
- Erelid
- Contacteer:
Bart, mooi dat het gelukt is.
De handleiding om foto's te uploaden staat onder eerder genoemde link. Als je vindt dat deze duidelijker geschreven kan worden, dan hoor ik dat graag van je.
De handleiding om foto's te uploaden staat onder eerder genoemde link. Als je vindt dat deze duidelijker geschreven kan worden, dan hoor ik dat graag van je.
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Bart de Coo
- Moderator
- Contacteer:
Handleiding herschrijven.
Goed idee, Wim! Gaan we het over hebben!
(Overigens zie ik nu dat de afbeelding verdwenen is. Gisteravond stond ie er nog.)
Groet,
Bart
Goed idee, Wim! Gaan we het over hebben!
(Overigens zie ik nu dat de afbeelding verdwenen is. Gisteravond stond ie er nog.)
Groet,
Bart