Overigens Haveka 59 mijn complimenten voor zijn mooie en originele 'juridische' bijenlogo. Geinig Bravo !
Heb je ook een dergelijke 'Ex Libris' ?
Moderator: Hans van der Post.
muls schreef:Plantenspuit alleen is niet voldoende. Je moet er ook water in doen!
Dat vind ik een hele goeie, die kende ik nog niet. Ga meteen weer munt aanplanten.Als je een prikje op hand krijgt even een blaadje pepermunt erover (maskeert alarm feromoon) gewoon een plukje naast de bijenstand planten
muls schreef:Plantenspuit alleen is niet voldoende. Je moet er ook water in doen!
Het voordeel van een drukspuit is dat je niet die snelle knijpbeweging hoeft te maken waardoor de bijen eventueel onrustig worden. Je spuit kan je op afstand onder druk zetten.Santtu Pikkarainen schreef:Misschien een onnozele vraag, maar ik heb bij mijn volk de plantenspuit geprobeerd, maar de bijen lijken er niet echt van onder de indruk. Nou heb ik zo'n pompgeval, werkt dat minder dan een knijpspuit?
Goede morgen smokers, voor wie open staat voor 'n ander soort brandstof voor de Dathepijp kan het volgende uitproberen.joselito schreef:Ik bedoel dat de pijp gemakkelijk aan te steken is en direct brandt. De tabak bleef wel beter branden dan het kruidenmengsel maar de kruiden ruiken aangenamer.Barbapapa schreef:Deze gebruik ik ook, prima ding. Je zegt dat kruiden sneller aangaan, welke kruiden zijn het, dat wil wel uitproberenjoselito schreef:een kleine Dathe-pijp uit aluminium.![]()
Gr,B
http://www.honingmagazijn.nl/joomla15/i ... &Itemid=59
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 5 gasten