Allemaal goed als je bijen ook de cursus meevolgen maar volgens mij gaan ze toch hun zin doen en dan ben je weer verplicht om info te gaan vragen en krijg je weer verschillende verhalen te horen wat het toch allemaal leuk maaktmuls schreef:. Geen overdaad aan informatie, geen keuzes maar hapklare brokken. Een simpele site, en vooral: mobiel toegankelijk. Cursus begint op een vast moment in het voorjaar en volgt gewoon de bijenkalender en bedrijfsmethode.

Als je wil zweefvliegen kies je ook niet waar, welke dag er zus- of zoveel wind zit... het is geen exacte wetenschap, beter een cursus volgen, het is tenslotte een sociale hobby ook. Als deze niet laagdrempelig zijn dan is er een probleem met die vereniging en dan ga je elders toch?
Allé dat is mijn bescheiden mening, ik volg zelf cursussen in 2 verenigingen, alles op een compleet andere manier gegeven, het is misschien verwarrend maar het zet je aan het denken en dat zal nodig zijn als de beestjes weer eens niet doen wat je verwacht had en het staat die week niet op je site....