Volgens mij komt de honing uit deze buurt.
http://www.imkerforum.nl/phpbb/viewtopi ... rde+honing
Lichte Groene Honing
Re: Lichte Groene Honing
groet,
Peter
Peter
De neutrale smaak was aanwijzing nummer twee, neem ik aan 

Hallo allemaal Oke dan. Op een van de vragen kan ik antwoord geven de andere vraag word nog onderzocht. De honing proeverij was op de rijgersberg , bijen vereniging Denhaag en omstreken Hartelijke Groeten en een Prettig Weekend Emiel..
-
- Imker sinds: 1960
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Ik citee4r ;Gisteren avond een Lichte Groene Honing moge proeven en vele anderen. Een aparte belevenis. Ik ben benieuwd of er in de nabije toekomst dit meer zal voorkomen als groene honing.Overens een zeer geslaagde avond. H / G Emiel.goeienmoggel schreef:Wanneer ga je terug naar de kleuterschool??
Gezien de eerste vermelding zou ik zulke opmerkingen NIET willen plaatsen .
Jaap v P
-
- Imker sinds: 1960
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Ik citeer even uit de ; Drachtplantengids voor Bijenteelt "door L.G.M.Hensels . pagina 57
Centaurea cyanus ( korenbloem )
De schitterende ,blauwe , samengestelde bloemen leveren wit stuifmeel en blauwgroen gekleurde honing van bijzonder goede kwaliteit . einde citaat .
Het is mij niet bekend of er nog meer planten zijn die groene Honing leveren .???
Jaap v P
Centaurea cyanus ( korenbloem )
De schitterende ,blauwe , samengestelde bloemen leveren wit stuifmeel en blauwgroen gekleurde honing van bijzonder goede kwaliteit . einde citaat .
Het is mij niet bekend of er nog meer planten zijn die groene Honing leveren .???
Jaap v P