Ik wil een imker voor de Sint !

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Franschman
Contacteer:

Ik wil een imker voor de Sint !

Bericht door Franschman »

Ja beste Beelievers,
We willen zoveel. Hoe kom je aan een imker of imkeres ? Je kan er met eentje trouwen of een imkercursus gaan volgen, dan wordt je het zelf ! :lol:
Voor de Sint is dat allemaal teveel gevraagd maar hij heeft zijn 'Piet' voor inkopen naar Frankrijk gestuurd en met succes !
Kijk maar onder Santon apiculteur dan kunt U dit jaar iemand heel blij maken ! Deze apiculteur heeft geen last van steken en is niet 'op de kast te jagen'.
Hier een voorbeeld.

Salut de la France ! :D
Bijlagen
imkersanton
imkersanton
259x330_1238065825315b.jpg (55.48 KiB) 2127 keer bekeken
Oude Essink
Erelid
Contacteer:

Re: Ik wil een imker voor de Sint !

Bericht door Oude Essink »

Je bent er vroeg bij, vandaag, Antoine, maar wel de moeite waard; vergeleken met de vorige editie imker=santon een geweldige verfraaiing. Kan ik de Sint naar jouw sturen om naar de prijs te informeren; ik vrees, dat hij de rest van mijn familie droog zet dit jaar! {{Salut de la France ! :D}}

Afbeelding
Franschman
Contacteer:

Valt mee Hennie. Google maar eens op Santon apiculteur. Ik zag dat ook een imkersbenodigdhedenwinkel ze verkocht. Alleen even het adres kwijtgeraakt maar dat vind je Hennie. Voor wat betreft dat beeldje; " Tu le mérite! " ( Je verdient er een :clap: ) :be3:
Oude Essink
Erelid
Contacteer:

Bericht door Oude Essink »

Ik kocht het voor €4,50 bij Nevière.
Afbeelding
Franschman
Contacteer:

Wat ben je weer een enorme bofkont ! Ik ben zelf nog niet zover maar ik ga me d'r ook eentje cadeau doen :D

Neem aan dat je weer gezond en veilig op de thuisbasis bent teruggekeerd.Ik ben nog aan het worstelen met de verzekeringen en de ANWB om weer thuis te komen maar ik heb goede hoop. het weer is hier nog heel aangenaam en dat maakt veel goed. Leuk in ieder geval Hennie dat je mijn tip hebt weten te waarderen.
Een ander blij maken geeft ook een prettig gevoel. Tot mails Hennie en geniet van de goede dingen des levens .
Plaats reactie