paul
ja, en kom maar niet in de bijstand want dan moet je dat ook als inkomsten opgeven.goeienmoggel schreef:Paul,
In Nederland zijn veel beroepen "vrijgegeven" . Dat wil zeggen dat je zonder speciale diplomas of vergunningen het beroep van bijvoorbeeld Imker uit zal kunnen oefenen.
Eind van het jaar krijgen we allemaal de blauwe enveloppe met onze aangifte erin die je even mag invullen, je weet hoe dat werkt.
Imker je beroepsmatig, dan moet je dat opgeven. Imker je als hobby doe je dat niet. Doe je iets beroepsmatig moet je je inschrijven in de meest nuttelose instelling van ons land, de Kamer van Koophandel
Belazer je de boel loop je vanzelf een keer tegen de lamp.
Leuk en erg logisch.
Lex
Waarschijnlijk dachten ze dit ook van julliep.zwartepoorte schreef:lex je woont gewoon in een verkeert land en dat is frankrijkkom gezellig weer in nederland wonen
we zijn 1 keer op vakantie geweest in frankrijk nooooooooooit meer van me leven ga ik er heen wat ...... volk is het
paul
Had het op de opmerking van p.zwartepoorte ''we zijn 1 keer op vakantie geweest in frankrijk nooooooooooit meer van me leven ga ik er heen wat ...... volk is het ''goeienmoggel schreef:Jomme, ik begrijp je opmerking niet?
Lex
Je hebt gelijk, het probleem met poen is dat degenen die hem ontvangen doen alsof hun neus bloedtgoeienmoggel schreef:Laten we bij de subsidie blijven, waar blijft die Poen??
Lex
Iemand een 'dief' noemen is ongepast.goeienmoggel schreef:Het maakt natuurlijk feitelijk geen verschil, of Jan - Piet of Klaas die poen opstrijkt, ook niet als Prof. Van Laer daar in België de dief is van die subsidie...
Die mensen zijn slim genoeg om zich niet in fora onderwerpen te mengen. Daar hebben ze meestal vazallen voor om hen op de hoogte te houden en om hier en daar 'gerichte' publiciteit de wereld in te sturen.goeienmoggel schreef:...Dat weten we niet maar zijn naam wordt genoemd en laat hem maar reageren...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten