ik ben beginner en nu heb ik vier segebergers gekocht, maar deze zijn anders dan de ene die ik al had. de eerste die ik had heeft zoals origineel de witte kunststof randen waar de ramen opliggen en is een duits normaal maat... heb de ramen opgemeten.. ook de buitenkant van deze 4 segebergers is anders een ander model??????
de andere vier zijn uitgevoerd met afstandhouders van staal met een raam afstand van 35 mm en totaal de mogelijkheid van 11 ramen... verder zit er tussen de beide afstandhouders een maximale ruimte van 385 mm.. en de bovenlat mag maximaal 438 mm zijn.... verder is de totale hoogte tot aan de binnenrand aan de onderzijde 210 mm.... nu mijn vraag... mijn duits normaal ramen die in de eerste kast zaten vallen hier tussen door... dus de bovenlat is eigenlijk te kort....
wie o wie kan mij vertellen welke ramen bij deze ombouw van deze segerberger passen..... duits normaal zou passen alleen zijn dat de bovenlatten te kort maar voor simplex is de ruimte naar de zijkanten toch te groot???
even een paar foto's die het hopenlijk duidelijker maken...

wie o wie helpt mij
groetjes theo